تجارت

بازاریابی کشاورزی هند: اصلاحات بازار و ظهور کانال های جدید

India’s Agricultural Marketing: Market Reforms and Emergence of New Channels

دانلود کتاب India’s Agricultural Marketing: Market Reforms and Emergence of New Channels (به فارسی: بازاریابی کشاورزی هند: اصلاحات بازار و ظهور کانال های جدید) نوشته شده توسط «Nilabja Ghosh (auth.)»


اطلاعات کتاب بازاریابی کشاورزی هند: اصلاحات بازار و ظهور کانال های جدید

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer India

نویسنده: Nilabja Ghosh (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 311 / 323

حجم فایل: 2.42 مگابایت

کد کتاب: 8132215729 , 9788132215721

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی کشاورزی هند: اصلاحات بازار و ظهور کانال های جدید

​کتاب پیشنهادی ارزیابی یک سیاست مهم و در عین حال بحث برانگیز را ارائه می‌کند که توسط دولت هند و دولت‌های چندین کشور در حال توسعه دیگر آغاز شده است. ادعا می‌شود که اصلاحات بازاریابی می‌تواند پاسخی حیاتی برای حل مشکل فقر روستایی در اقتصادهای کشاورزی باشد که بخش بزرگی از مردم در کشاورزی کم‌درآمد مشغول هستند. در یک جبهه گسترده تر، این اصلاحات می تواند به ایجاد انگیزه رشد برای اقتصاد و حتی اقتصاد جهانی به طور کلی کمک کند. با این حال، موضوع آزادسازی بازارهای کشاورزی نیز بخشی از یک بحث سیاسی گسترده و شاید تلخ بین سیاستگذاران ملی و داخلی و گفتمان‌های دانشگاهی در هند و سایر کشورها است. درک واضح تر و حل احتمالی مسائل مربوطه قطعا مفید خواهد بود. تجربه هند، یکی از بزرگترین و تحت سلطه ترین اقتصادهای کشاورزی، بدون شک درس های ارزشمندی را نه تنها برای هدایت سیاست اقتصادی داخلی، بلکه برای سایر کشورها فراهم می کند تا برنامه سیاست خود را تعیین کنند. این کتاب تلاش می‌کند تا واقعیت در حال تحول در یک کشور بزرگ و متنوع را به تصویر بکشد و یک ارزیابی عینی ارائه می‌کند تا سرمایه‌گذاران مشتاق و کسانی که در سیاست‌گذاری، تجارت مواد غذایی و جامعه مدنی هستند را قادر سازد تا ارزیابی و تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری داشته باشند.


​The proposed book provides an assessment of an important yet controversial policy initiated by the Indian government and governments of several other developing countries. Marketing reforms, it is claimed, can be a crucial answer to solving the problem of rural poverty in agrarian economies where large sections of populace are engaged in low paying agriculture. On a wider front, these reforms could help in providing growth impetus to an economy and even the global economy at large. Yet, the subject of liberalizing agricultural markets is also part of a broad and perhaps a bitter political debate between national and sub-national policy makers and academic discourses in India and other countries. A clearer understanding and a possible resolution of the issues involved will be decidedly useful. The experience of India, one of the largest and most agriculture-dominated economies, will undoubtedly provide valuable lessons not only for steering the domestic economic policy but also for other countries to set their own policy agenda. The book attempts to capture the evolving reality in a large and diverse country and presents an objective evaluation to enable aspiring investors and those in policy making, food business and civil society to make more informed assessment and decision.

دانلود کتاب «بازاریابی کشاورزی هند: اصلاحات بازار و ظهور کانال های جدید»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید