آموزش و پرورش

افزایش تعامل و حفظ دانش آموزان با استفاده از رابط های همه جانبه: دنیای مجازی، بازی و شبیه سازی

Increasing Student Engagement and Retention Using Immersive Interfaces: Virtual Worlds, Gaming, and Simulation

دانلود کتاب Increasing Student Engagement and Retention Using Immersive Interfaces: Virtual Worlds, Gaming, and Simulation (به فارسی: افزایش تعامل و حفظ دانش آموزان با استفاده از رابط های همه جانبه: دنیای مجازی، بازی و شبیه سازی) نوشته شده توسط «Charles Wankel – Patrick Blessinger»


اطلاعات کتاب افزایش تعامل و حفظ دانش آموزان با استفاده از رابط های همه جانبه: دنیای مجازی، بازی و شبیه سازی

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Emerald Group Publishing Limited

نویسنده: Charles Wankel – Patrick Blessinger

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2012

تعداد صفحه: 250 / 397

حجم فایل: 4.45 مگابایت

کد کتاب: 1781902402 , 9781781902400

توضیحات کتاب افزایش تعامل و حفظ دانش آموزان با استفاده از رابط های همه جانبه: دنیای مجازی، بازی و شبیه سازی

«افزایش تعامل و حفظ دانش‌آموز با استفاده از رابط‌های همهجانبه: جهان‌های مجازی، بازی‌ها و شبیه‌سازی» از مطالعات موردی، نظرسنجی‌ها و مرور ادبیات استفاده می‌کند تا به طور انتقادی چگونگی استفاده از بازی، شبیه‌سازی و مجازی‌سازی برای بهبود کار تیمی و مهارت‌های رهبری در دانش‌آموزان را بررسی کند. درگیر کردن جوامع عملی، و به عنوان ابزارهای یادگیری تجربی برای ایجاد تجربیات بین فرهنگی، چند دیدگاهی و جهانی. فصول شامل نحوه افزایش تعامل یادگیرنده با استفاده از بازی‌های جدی، استفاده از ویژگی‌های بازی برای تعامل کلاس درس، استفاده از ارزیابی همتایان مبتنی بر مشتری در شبیه‌سازی‌های چند نقشی، کل سازمانی، استفاده از دنیای مجازی برای توسعه مهارت‌های نامزد معلم، افزایش مهارت‌های رهبری از طریق شبیه‌سازی مجازی، استفاده از شبیه‌سازی ویدیوی آنلاین برای رهبری آموزشی، استفاده از واقعیت افزوده در آموزش، استفاده از نرم‌افزار متن باز در آموزش، استفاده از آزمایشگاه‌های رباتیک آموزشی برای تقویت یادگیری فعال، و استفاده از محیط یادگیری مجازی برای تشویق تفکر اساتید. این جلد همچنین چارچوبی برای استقرار و ارزیابی این فناوری‌ها را مورد بحث قرار خواهد داد.


‘Increasing Student Engagement and Retention Using Immersive Interfaces: Virtual Worlds, Gaming, and Simulation’ uses case studies, surveys, and literature reviews to critically examine how gaming, simulation, and virtualization are being used to improve teamwork and leadership skills in students, create engaging communities of practice, and as experiential learning tools to create inter-cultural, multi-perspective, and global experiences. Chapters include how to increase learner engagement using serious games, using game features for classroom engagement, using client-based peer assessment in multi-role, whole-enterprise simulations, using virtual worlds to develop teacher candidate skills, enhancing leadership skills through virtual simulation, using online video simulation for educational leadership, using augmented reality in education, using open source software in education, using educational robotics laboratories to enhance active learning, and utilizing the virtual learning environment to encourage faculty reflection. This volume will also discuss a framework for deploying and assessing these technologies.

دانلود کتاب «افزایش تعامل و حفظ دانش آموزان با استفاده از رابط های همه جانبه: دنیای مجازی، بازی و شبیه سازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید