آموزش و پرورش

در جستجوی ایده های شگفت انگیز: کاوش های انتقادی در آموزش معلمان

In Search of Wonderful Ideas: Critical Explorations in Teacher Education

دانلود کتاب In Search of Wonderful Ideas: Critical Explorations in Teacher Education (به فارسی: در جستجوی ایده های شگفت انگیز: کاوش های انتقادی در آموزش معلمان) نوشته شده توسط «Mary Kay Delaney (editor) – Susan Jean Mayer (editor)»


اطلاعات کتاب در جستجوی ایده های شگفت انگیز: کاوش های انتقادی در آموزش معلمان

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Teachers College Press

نویسنده: Mary Kay Delaney (editor) – Susan Jean Mayer (editor)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 216 / 206

حجم فایل: 5.08 مگابایت

کد کتاب: 080776518X , 9780807765180

توضیحات کتاب در جستجوی ایده های شگفت انگیز: کاوش های انتقادی در آموزش معلمان

این جلد با تکیه بر کار النور داک ورث، کاوش انتقادی در کلاس درس (CEC) را بررسی می کند – یک روش تحقیق یادگیری-تدریس است که معلمان را به عنوان پژوهشگران حس سازی دانش آموزان خود و یادگیرندگان را به عنوان نظریه پرداز و محقق قرار می دهد. نویسندگان فصل با ادغام CEC در کلاس‌های آموزش معلم خود دریافتند که می‌توانند به طور قابل اعتمادی درک نامزدهای معلم خود را در مورد ماهیت تدریس و یادگیری متزلزل کنند و توجه آنها را به اصالت فکری و خلاقیت همه جوانان معطوف کنند. به این ترتیب، CEC ابزارهای ارزشمندی را در کار ایجاد کلاس های درس عادلانه تر و دموکراتیک فراهم می کند. چنین ابزارهایی در محیط وسیع تری مورد نیاز هستند که رویکردهای ابزاری برای دستیابی به نتایج یادگیری مشخص را بیش از حد ارزش گذاری می کند. خوانندگان شیوه هایی را خواهند یافت که مشارکت فکری عمیق همه یادگیرندگان را تقویت و حفظ می کند. این منبع با ادغام روایت‌های کلاس درس و سایر اشکال مستند، انواع تغییرات عمیق در درک را که برای نامزدهای معلم در نتیجه کار با CEC رخ داده است، نشان می‌دهد.


Drawing on the work of Eleanor Duckworth, this volume examines Critical Exploration in the Classroom (CEC)-a learning-teaching research practice that positions teachers as researchers of their students’ sense-making and learners as theorizers and investigators. By integrating CEC into their teacher education classrooms, chapter authors have found that they can reliably unsettle their teacher candidates’ understandings about the nature of teaching and learning and recenter their attention on the intellectual originality and creativity of all young people. In this way, CEC provides valuable tools in the work of creating more equitable and democratic classrooms. Such tools are needed in a broader environment that overvalues instrumental approaches to achieving specified learning outcomes. Readers will find practices that empower and sustain the deep intellectual engagement of all learners. Integrating classroom narratives and other forms of documentation, this resource illustrates the kinds of profound changes in understanding that have occurred for teacher candidates as a result of working with CEC.

دانلود کتاب «در جستجوی ایده های شگفت انگیز: کاوش های انتقادی در آموزش معلمان»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید