مطالعات آمریکایی

در زمان دیگری: طرح هایی از تاریخ یوتا

In Another Time: Sketches of Utah History

دانلود کتاب In Another Time: Sketches of Utah History (به فارسی: در زمان دیگری: طرح هایی از تاریخ یوتا) نوشته شده توسط «Harold Schindler»


اطلاعات کتاب در زمان دیگری: طرح هایی از تاریخ یوتا

موضوع اصلی: تاریخ – مطالعات آمریکایی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Utah State University Press

نویسنده: Harold Schindler

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1998

تعداد صفحه: 216 / 212

حجم فایل: 22.98 مگابایت

کد کتاب: 0874212472 , 9780874212471

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب در زمان دیگری: طرح هایی از تاریخ یوتا

مقالاتی که در اینجا منتشر شده اند از دو مجموعه ای است که او برای تریبون نوشته است، و شامل برخی از طولانی ترین مقالات برجسته است که تا کنون در آن مقاله چاپ شده است. شیندلر یک مجموعه را در ارتباط با یکصدمین سالگرد ایالتی شدن یوتا در سال 1996 آماده کرد و به خوانندگان یک مرور کلی دراماتیک و کالیدوسکوپیک از تاریخ یوتا داد. در همان دوره و قبل از آن، تریبون همچنین بسیاری از طرح‌های متمرکز شیندلر از شخصیت‌ها، رویدادها و موضوعات خاص تاریخی را اجرا کرد. این قطعات که در کتاب با مقالات مروری آمیخته شده اند، برخی از داستان های زیباتر از گذشته رنگارنگ یوتا را بازگو می کنند. هر دو قالب گستره وسیعی از دانش نویسنده را از موضوعات کم و شناخته شده در داستان یوتا نشان می دهد. شیندلر بارها و بارها با تصاویری پر جنب و جوش از گذشته نشان می دهد که چرا خوانندگان تریبون و کتاب هایش مهارت های او را به عنوان یک نویسنده تحسین کرده اند. In Another Time تازه واردانی را سرگرم می کند و به آنها اطلاع می دهد که به دنبال درک مقدماتی از آنچه یوتا را متفاوت کرده است، دستان قدیمی که مایل به دانستن بیشتر در مورد پیچیدگی غنی گذشته این ایالت هستند و هر کسی که از داستان های تاریخی به خوبی گفته شده لذت می برد، مطلع می شود.


The essays published here come from two series he wrote for the Tribune, and they include some of the longest feature articles ever printed in that paper. Schindler prepared one series in conjunction with Utah’s 1996 statehood centennial, giving readers a dramatic and kaleidoscopic overview of Utah history. During the same period and earlier, the Tribune also ran many of Schindler’s more-focused sketches of specific historical figures, events, and topics. Interspersed in the book with the overview articles, these pieces recount some of the more picturesque tales from Utah’s colorful past. Both formats demonstrate the wide range of the author’s knowledge of little- and well-known threads in Utah’s story. Schindler shows again and again, with vibrant images of the past, why readers of the Tribune and his books have come to admire his skills as a writer. In Another Time will entertain and inform newcomers seeking an introductory understanding of what has made Utah different, old hands wanting to know more about the rich complexity of the state’s past, and anyone who enjoys well-told historical tales.

دانلود کتاب «در زمان دیگری: طرح هایی از تاریخ یوتا»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید