دانلود کتاب Impact Mapping: Making a Big Impact with Software Products and Projects (به فارسی: نگاشت تاثیر: ایجاد تاثیر بزرگ با محصولات و پروژه های نرم افزاری) نوشته شده توسط «Gojko Adzic»
اطلاعات کتاب نگاشت تاثیر: ایجاد تاثیر بزرگ با محصولات و پروژه های نرم افزاری
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Neuri Limited
نویسنده: Gojko Adzic
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 93
حجم فایل: 1.59 مگابایت
کد کتاب: 0955683645 , 9780955683640
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب نگاشت تاثیر: ایجاد تاثیر بزرگ با محصولات و پروژه های نرم افزاری
امروزه نرم افزار همه جا وجود دارد، اما تعداد بی شماری از محصولات و پروژه های نرم افزاری بدون اینکه هیچ تاثیری داشته باشند، به آرامی می میرند. نتیجه این است که مقدار زیادی از زمان و پول به دلیل فرضیات اشتباه، عدم تمرکز، ارتباط ضعیف اهداف، عدم درک و عدم همسویی با اهداف کلی تلف می شود. باید راه بهتری برای ارائه وجود داشته باشد!
این کتاب راهنمای عملی برای نقشه برداری تاثیر است، روشی ساده و در عین حال فوق العاده موثر برای برنامه ریزی استراتژیک مشارکتی که به سازمان ها کمک می کند تا با نرم افزار تاثیر بگذارند. نقشهبرداری تأثیر به ایجاد برنامهها و نقشههای راه بهتری کمک میکند که همسویی کسبوکار و تحویل را تضمین میکند و به راحتی با تغییر سازگار است. نگاشت تاثیر به خوبی با چندین روند فعلی در مدیریت محصول نرم افزاری و برنامه ریزی انتشار، از جمله مهندسی نیازمندی های هدف گرا، تحویل تکراری مکرر، روش های نرم افزاری چابک و ناب، چرخه های توسعه محصول راه اندازی ناب، و تفکر طراحی مطابقت دارد.
Who آیا این کتاب برای آن است؟
مخاطبان اصلی این کتاب، افراد ارشدی هستند که در ساخت محصولات نرم افزاری یا ارائه پروژه های نرم افزاری از هر دو طرف تجاری و تحویل فعالیت دارند. این شامل حامیان تجاری و کسانی است که مسئولیتهایشان شامل مالکیت محصول، نظارت بر پروژه یا مدیریت نمونه کارها، معماری، تجزیه و تحلیل کسبوکار، بهبود کیفیت و تضمین و تحویل است.
– افراد تجاری که به پروژههای نرمافزاری اختصاص داده میشوند، یاد میگیرند که چگونه ایدههای خود را به اشتراک بگذارند. بهتر است.
– حامیان ارشد محصول یا پروژه یاد خواهند گرفت که چگونه مفروضات خود را به طور مؤثرتری به تیم های تحویل انتقال دهند، چگونه تیم های تحویل را برای اتخاذ تصمیمات استراتژیک بهتر درگیر کنند و چگونه سبد پروژه خود را به طور مؤثرتری مدیریت کنند.
– تحویل تیم هایی که در حال حاضر تحت چتر روش های تحویل چابک یا ناب، و اخیراً ایده های استارتاپی ناب کار می کنند، یاد خواهند گرفت که چگونه روی محصولات قابل تحویل تمرکز بهتری داشته باشند و حامیان تجاری و کاربران را درگیر کنند.
– تیم های تحویل که به سمت روش های تحویل چابک یا ناب حرکت می کنند در مورد چگونگی رسیدگی به برخی از مشکلات رایج در مقیاسبندی این شیوهها، مانند ایجاد یک نمای بزرگ، تقسیم کار به بخشهای کوچک ایده بگیرید. nk هایی که هنوز دارای ارزش تجاری هستند و پیشرفت را به طور معناداری گزارش می دهند.
درباره نویسنده
Gojko Adzic یک مشاور تحویل نرم افزار استراتژیک است که با تیم های جاه طلب برای بهبود کیفیت محصولات و فرآیندهای نرم افزاری خود کار می کند. . گوجکو برنده جایزه Jolt 2012 برای بهترین کتاب شد، توسط همتایان به عنوان تاثیرگذارترین متخصص تست چابک در سال 2011 انتخاب شد، و وبلاگ او برنده جایزه Agile بریتانیا برای بهترین نشریه آنلاین در سال 2010 شد. برای ارتباط، به gojko@ بنویسید. neuri.co.uk یا به http://gojko.net مراجعه کنید.
This handbook is a practical guide to impact mapping, a simple yet incredibly effective method for collaborative strategic planning that helps organisations make an impact with software. Impact mapping helps to create better plans and roadmaps that ensure alignment of business and delivery, and are easily adaptable to change. Impact mapping fits nicely into several current trends in software product management and release planning, including goal-oriented requirements engineering, frequent iterative delivery, agile and lean software methods, lean startup product development cycles, and design thinking.
Who is this book for?
The primary audience of this book are senior people involved in building software products or delivering software projects, from both business and delivery sides. This includes business sponsors and those whose responsibilities include product ownership, project oversight or portfolio management, architecture, business analysis, quality improvement and assurance and delivery.
– Business people assigned to software projects will learn how to communicate their ideas better.
– Senior product or project sponsors will learn how to communicate their assumptions more effectively to delivery teams, how to engage delivery teams to make better strategic decisions, and how to manage their project portfolio more effectively.
– Delivery teams that are already working under the umbrella of agile or lean delivery methods, and more recently lean startup ideas, will learn how to better focus deliverables and engage business sponsors and users.
– Delivery teams moving to agile or lean delivery methods will get ideas on how to address some common issues with scaling these practices, such as creating a big picture view, splitting work into small chunks that still have business value and reporting progress more meaningfully.
About the author
Gojko Adzic is a strategic software delivery consultant who works with ambitious teams to improve the quality of their software products and processes. Gojko won the 2012 Jolt Award for the best book, was voted by peers as the most influential agile testing professional in 2011, and his blog won the UK Agile Award for the best online publication in 2010. To get in touch, write to gojko@neuri.co.uk or visithttp://gojko.net.
دانلود کتاب «نگاشت تاثیر: ایجاد تاثیر بزرگ با محصولات و پروژه های نرم افزاری»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.