آموزش و پرورش

شناسایی و حمایت از کودکان با مشکلات یادگیری خاص: یک رویکرد کل نگر

Identifying and Supporting Children with Specific Learning Difficulties: A Holistic Approach

دانلود کتاب Identifying and Supporting Children with Specific Learning Difficulties: A Holistic Approach (به فارسی: شناسایی و حمایت از کودکان با مشکلات یادگیری خاص: یک رویکرد کل نگر) نوشته شده توسط «Pamela Deponio»


اطلاعات کتاب شناسایی و حمایت از کودکان با مشکلات یادگیری خاص: یک رویکرد کل نگر

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Pamela Deponio

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2003

تعداد صفحه: 128 / 122

حجم فایل: 618 کیلوبایت

کد کتاب: 041531495X , 9780415314954

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب شناسایی و حمایت از کودکان با مشکلات یادگیری خاص: یک رویکرد کل نگر

بسیاری از کودکان مشکلاتی را تجربه می کنند که بر یادگیری آنها در خانه و مدرسه تأثیر می گذارد. در نظر گرفته می‌شود که برخی از کودکان دارای مشکلات یادگیری خاص مانند نارساخوانی یا دیسپراکسی هستند، اما کودکان دیگر طیفی از شاخص‌ها را نشان می‌دهند که از مرزهای «شرایط» مشخصی عبور می‌کنند. اگر قرار است معلمان حمایت مناسبی ارائه دهند، نویسندگان این کتاب بسیار کاربردی استدلال می‌کنند که برای ارزیابی کل کودک باید فراتر از برچسب نگاه کنند. این کتاب آموزنده ای است که: * معلمان را تشویق می کند تا کودکان را به عنوان یک فرد در نظر بگیرند به جای تلاش برای تطبیق آنها با مجموعه های شاخص های موجود * همپوشانی شاخص ها را در مشکلات یادگیری خاص مشخص می کند * فرآیند ارزیابی را در نظر می گیرد * پیامدهای کودکان را توضیح می دهد. مشکلات* راهبردهای آزموده شده ای را برای ترویج یادگیری فراگیر ارائه می دهد. معلمان، دستیاران آموزشی، هماهنگ‌کننده‌های نیازهای آموزشی ویژه و دانش‌آموزانی که دوره‌های آموزشی معلمان را می‌گذرانند، همگی این کتاب را با طراوت در دسترس خواهند یافت.


Many children experience difficulties which impact on their learning at home and school. Some children are considered to have a specific learning difficulty such as dyslexia or dyspraxia, but other children display a range of indicators which cross the boundaries of specific named ‘conditions’. If teachers are to offer appropriate support, the authors of this highly practical book argue that they must look beyond the label to assess the whole child. This is an informative book which: * encourages teachers to consider children as individuals rather than attempting to match them to existing sets of indicators * pinpoints the overlap of indicators within different specific learning difficulties * considers the process of assessment* explains the implications of the children’s difficulties* offers tried-and-tested strategies to promote inclusive learning. Teachers, teaching assistants, Special Educational Needs Co-ordinators and students undertaking teacher education courses will all find this a refreshingly accessible book.

دانلود کتاب «شناسایی و حمایت از کودکان با مشکلات یادگیری خاص: یک رویکرد کل نگر»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید