دانلود کتاب How School Principals Sustain Success over Time: International Perspectives (به فارسی: چگونه مدیران مدارس موفقیت را در طول زمان حفظ می کنند: دیدگاه های بین المللی) نوشته شده توسط «Lejf Moos – Christopher Day – Olof Johansson (auth.) – Lejf Moos – Olof Johansson – Christopher Day (eds.)»
اطلاعات کتاب چگونه مدیران مدارس موفقیت را در طول زمان حفظ می کنند: دیدگاه های بین المللی
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Netherlands
نویسنده: Lejf Moos – Christopher Day – Olof Johansson (auth.) – Lejf Moos – Olof Johansson – Christopher Day (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2011
تعداد صفحه: 244 / 251
حجم فایل: 2.80 مگابایت
کد کتاب: 9400713347 , 9789400713345
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب چگونه مدیران مدارس موفقیت را در طول زمان حفظ می کنند: دیدگاه های بین المللی
این گزارش پیشگام از یک مطالعه طولی – پروژه بین المللی موفق مدیر مدرسه (ISSPP) – از مدیران مدارس موفق در طول پنج سال در استرالیا، دانمارک، نروژ، سوئد، انگلستان و ایالات متحده آمریکا خواهد بود. خواندن مورد نیاز برای مربیان این شامل بینش های تازه ای است که درک ما را از مدرسه موفق به سطح جدیدی می برد.
این کتاب تلاشی پیشگام است که درک غنی تری از نحوه کمک رهبری به موفقیت مدرسه در زمینه های مختلف ملی ارائه می دهد. این کتاب رویکردی متوازن و مبتنی بر داده را ارائه میکند که به دنبال شناسایی شباهتهای موضوعی است، حتی با توجه به تفاوتهای شیوههای رهبری که به جوامع خاص مرتبط است.
فیلیپ هالینگر، استاد، مؤسسه آموزش هنگ کنگ</i
این کتاب حوزه رهبری آموزشی را در سه جبهه مهم به جلو می برد: تصویری نادر و طولی از رهبری و تغییر در تعداد زیادی از مدارس ارائه می کند. برخی از رهبران کلیدی را آشکار می کند – عوامل مرتبطی که توانایی مدرسه را برای حفظ پیشرفت ها در دوره های طولانی توضیح می دهند. این یکی از معدود مجموعه دادههای بینالمللی، مقایسهای و میان فرهنگی موجود در مورد رهبری مدرسه است.
کنت لیثوود، پروفسور OISE، دانشگاه تورنتو
«استانداردها و آزمایشها یک واقعیت زندگی هستند». یا آنها هستند؟ این نیاز به رهبران استثنایی دارد که «در زیر رادار سیاسی پرواز کنند». این نیاز به درک قوی از هدف اخلاقی برای رهبران برای تفسیر مجدد بهبود و پاسخگویی دارد. برای به چالش کشیدن خرد متعارف و هدایت مسیری مبتنی بر اصول آموزشی پایدار نیاز به شجاعت و اعتقاد دارد. نقطه قوت بزرگ این کتاب، دسترسی بین المللی آن است، که به خوبی نشان می دهد که چگونه سنت های فرهنگی مختلف و اشکال مختلف رهبری به فشارهای فراگیر و اغلب موذیانه جهانی پاسخ می دهند.
جان مکبیث، پروفسور بازنشسته، دانشگاه کمبریج
فصلهای این کتاب گزارشهای طولی بسیار مورد نیاز از رهبری در مدارس را ارائه میدهد و آنها این کار را با توجه به شباهت ها و تفاوت ها بین کشورها چنین حسابهای بینالمللی نوید بزرگی در تولید دانش جدید در مورد رهبری و مدیریت مدرسه میدهد.
جیمز پی اسپیلین، استاد دانشگاه نورث وسترن
This pioneering account of a longitudinal study – the International Successful School Principal Project (ISSPP) – of successful school principals over five years in Australia, Denmark, Norway, Sweden, England and the USA will be required reading for educationalists. It contains fresh insights that take our understanding of successful school to a new level.
This book is a pioneering effort that offers a richer understanding of how leadership contributes to school success across different national contexts. The book provides a balanced, data-driven approach that seeks to identify thematic similarities even as it honours variations in leadership practices that are linked to specific societies.
Philip Hallinger, Professor, Hong Kong Institute of Education
This book moves the educational leadership field forward on three important fronts: it provides a rare, longitudinal, picture of leadership and change in a large number of schools; it unearths some of the key leader – related factors that explain a school’s ability to sustain improvements over long periods of time and; it constitutes one of the very few international, comparative, cross-cultural data sets available about school leadership.
Kenneth Leithwood , Professor OISE, University of Toronto
‘Standards and testing are a fact of life’. Or are they? It requires exceptional leaders to ‘fly below the political radar’. It requires a strong grasp of moral purpose for leaders to reinterpret improvement and accountability. It requires courage and conviction to challenge conventional wisdom and to steer a course grounded in enduring educational principles. The great strength of this book is its international reach, powerfully illustrating how different cultural traditions and differing forms of leadership are responding to pervasive, and often insidious, global pressures.
John MacBeath, Professor Emeritus, University of Cambridge
The chapters in this book provide much needed longitudinal accounts of leadership in schools and they do so by attending to similarities and differences across countries. Such cross national accounts offer great promise in generating new knowledge about school leadership and management.
James P. Spillane, Professor, Northwestern University
دانلود کتاب «چگونه مدیران مدارس موفقیت را در طول زمان حفظ می کنند: دیدگاه های بین المللی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.