دانلود کتاب Game Theory: An Introduction (به فارسی: تئوری بازی ها: مقدمه) نوشته شده توسط «E.N. Barron»
اطلاعات کتاب تئوری بازی ها: مقدمه
موضوع اصلی: ریاضیات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: John Wiley & Sons Inc. All rights reserved.
نویسنده: E.N. Barron
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 570
حجم فایل: 4.31 مگابایت
کد کتاب: 1118547160 , 9781118547168
نوبت چاپ: 2nd
توضیحات کتاب تئوری بازی ها: مقدمه
یک نسخه جدید و هیجان انگیز از معرفی محبوبتئوری بازی و کاربردهای آن
نسخه دوم کاملاً توسعه یافته یک رویکرد منحصر به فرد و عملی به نظریه بازی ارائه می دهد. در حالی که بیشتر کتابهای مربوط به این موضوع برای ریاضیدانان خیلی انتزاعی یا خیلی ابتدایی هستند، نظریه بازی: مقدمه، ویرایش دوم ترکیبی از نظریه و کاربردها را ارائه میدهد و به خوانندگان اجازه میدهد از نظریه و نرمافزار برای ایجاد و تجزیه و تحلیل واقعی استفاده کنند. مدل های تصمیم گیری در جهان
با بررسی دقیق و در عین حال قابل دسترس ریاضیات، این کتاب بر نتایجی تمرکز میکند که میتوان از آنها برای تعیین استراتژیهای بازی بهینه استفاده کرد. تئوری بازی: مقدمه، ویرایش دوم نحوه استفاده از نرم افزارهای مدرن مانند Maple™، Mathematica® و Gambit را برای ایجاد، تجزیه و تحلیل و اجرای مدل های تصمیم گیری موثر نشان می دهد. پوشش شامل جنبههای اصلی نظریه بازیها از جمله مبانی بازیهای دو نفره حاصل جمع صفر، بازیهای مشارکتی و بازیهای جمعیتی و همچنین تعداد زیادی نمونه از زمینههای مختلف مانند اقتصاد، حملونقل، جنگ، توزیع دارایی، سیاسی است. علم و زیست شناسی نسخه دوم دارای ویژگیهای زیر است:
• فصل جدیدی در مورد بازیهای گسترده، که اجرای مدلهای موجود را بسیار گسترش میدهد
• بخشهای جدید در مورد تعادلهای مرتبط و فرمولهای دقیق بازی های مشارکتی سه نفره
• بسیاری از موضوعات به روز شده از جمله تهدیدات در بازی های چانه زنی و استراتژی های پایدار تکاملی
• راه حل ها و روش های مورد استفاده برای حل همه مسائل با اعداد فرد
• A وب سایت همراه حاوی مجموعه داده ها و کدهای مرتبط Maple و Mathematica
راهنمای قابل اعتماد و اثبات شده برای دانشجویان ریاضیات و اقتصاد، تئوری بازی: مقدمه، ویرایش دوم نیز یک راهنمای عالی است. منبعی برای محققان و شاغلان در اقتصاد، مالی، مهندسی، تحقیقات عملیات، آمار و علوم کامپیوتر.
محتوا:
فصل 1 ماتریس دوم؟ بازیهای شخصی (صفحههای 5-59):
روشهای حل فصل 2 برای بازیهای ماتریسی (صفحههای 60–114):
فصل 3 دوم؟ مجموع افراد غیر صفر بازیها (صفحههای 115–175):
فصل 4 بازیها در فرم گسترده: تصمیمگیری متوالی (صفحههای 176–212):
فصل 5 N?بازیها و بازیهای مجموع افراد غیرصفر با مجموعهای از استراتژیها (صفحههای 213– 287):
بازیهای تعاونی فصل 6 (صفحههای 288–394):
فصل 7 استراتژیهای پایدار تکاملی و بازیهای جمعیت (صفحههای 395–431):
The thoroughly expanded Second Edition presents a unique, hands-on approach to game theory. While most books on the subject are too abstract or too basic for mathematicians, Game Theory: An Introduction, Second Edition offers a blend of theory and applications, allowing readers to use theory and software to create and analyze real-world decision-making models.
With a rigorous, yet accessible, treatment of mathematics, the book focuses on results that can be used to determine optimal game strategies. Game Theory: An Introduction, Second Edition demonstrates how to use modern software, such as Maple™, Mathematica®, and Gambit, to create, analyze, and implement effective decision-making models. Coverage includes the main aspects of game theory including the fundamentals of two-person zero-sum games, cooperative games, and population games as well as a large number of examples from various fields, such as economics, transportation, warfare, asset distribution, political science, and biology. The Second Edition features:
• A new chapter on extensive games, which greatly expands the implementation of available models
• New sections on correlated equilibria and exact formulas for three-player cooperative games
• Many updated topics including threats in bargaining games and evolutionary stable strategies
• Solutions and methods used to solve all odd-numbered problems
• A companion website containing the related Maple and Mathematica data sets and code
A trusted and proven guide for students of mathematics and economics, Game Theory: An Introduction, Second Edition is also an excellent resource for researchers and practitioners in economics, finance, engineering, operations research, statistics, and computer science.
Content:
Chapter 1 Matrix Two?Person Games (pages 5–59):
Chapter 2 Solution Methods for Matrix Games (pages 60–114):
Chapter 3 Two?Person Nonzero Sum Games (pages 115–175):
Chapter 4 Games in Extensive Form: Sequential Decision Making (pages 176–212):
Chapter 5 N?Person Nonzero Sum Games and Games with a Continuum of Strategies (pages 213–287):
Chapter 6 Cooperative Games (pages 288–394):
Chapter 7 Evolutionary Stable Strategies and Population Games (pages 395–431):
دانلود کتاب «تئوری بازی ها: مقدمه»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.