دانلود کتاب Game Design Theory and Practice (به فارسی: تئوری و عمل طراحی بازی) نوشته شده توسط «Richard Rouse»
اطلاعات کتاب تئوری و عمل طراحی بازی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Wordware Publishing Inc.
نویسنده: Richard Rouse
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 608
حجم فایل: 28.10 مگابایت
کد کتاب: 1556227353 , 9781556227356
نوبت چاپ: 2nd edition
توضیحات کتاب تئوری و عمل طراحی بازی
یکی از مهمترین عناصر یک بازی رایانه ای که کمتر مورد بحث قرار گرفته است، گیم پلی است که یک بازی را جذاب و سرگرم کننده می کند. طراحی بازی: تئوری & تمرین روی این موضوع گریزان تمرکز می کند و اینکه چگونه می توانید مطمئن شوید عنوان شما بهترین گیم پلی ممکن را دارد. ریچارد روس به تفصیل موضوعات کلیدی طراحی بازی از جمله تعادل بازی، داستان سرایی، غیرخطی بودن، انگیزه های بازیکن، ورودی/خروجی، هوش مصنوعی، طراحی سطح و تست بازی را مورد بحث قرار می دهد. این کتاب به کل گستره بازیهای تعاملی میپردازد که عناوین رایانهای، کنسولها و بازیهای بازی را پوشش میدهد و انواع ژانرهای بازی از جمله استراتژی، ماجراجویی، شبیهسازی، اکشن، نقشآفرینی، ورزش و بازیهای جنگی را در بر میگیرد. کل روند توسعه بازی را دنبال کنید، از طوفان فکری یک ایده بازی، ایجاد تمرکز، و تعیین حالت داستان گویی گرفته تا شروع به کار گیم پلی، مستندسازی طراحی و تست بازی. تکنیکهای طراحان برتر بازی را از طریق مصاحبههای عمیق بیاموزید: کریس کرافورد، تعادل قدرت، جبهه شرقی (1941) اد لاگ، سیارکها، صدپا، دستکش جردن مچنر، شاهزاده ایرانی، کاراتهکا، آخرین اکسپرس سید مایر، تمدن، دزدان دریایی!، سرمایه دار بسیار مهم راه آهن، گتیسبورگ! Steve Meretzky، The Hitchhiker’s Guide to the Galaxy، Planetfall Will Wright، SimCity، The Sims با تجزیه و تحلیل دقیق بازی Centipede، Tetris، Loom، Myth: The Fallen Lords و The Sims عناصری را که باعث موفقیت یک بازی می شوند، درک کنید. بیاموزید که چگونه می توانید ایده های بازی خود را به طور مؤثر مستند کنید، از جمله استفاده از تمرکز، سند طراحی، کتاب مقدس داستان، فیلمنامه و مشخصات فنی. یک نمونه سند طراحی کامل در پیوست، اصول مستندسازی خوب توسعه بازی را نشان می دهد. بیوگرافی نویسنده: Richard Rouse III طراح، برنامه نویس و نویسنده بازی های کامپیوتری در Surreal Software است. از جمله آثار او می توان به Centipede 3D، Odyssey: The Legend of Nemesis، Damage Incorporated و نسخه PlayStation 2 Drakan اشاره کرد. Rouse به طور گسترده در مورد طراحی بازی برای انتشاراتی از جمله Game Developer، SIGGRAPH Computer Graphics، Gamasutra و Inside Mac Games نوشته است.
دانلود کتاب «تئوری و عمل طراحی بازی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.