برنامه نویسی: بازی

طراحی بازی Deep Dive: Platformers

Game Design Deep Dive: Platformers

دانلود کتاب Game Design Deep Dive: Platformers (به فارسی: طراحی بازی Deep Dive: Platformers) نوشته شده توسط «Joshua Bycer»


اطلاعات کتاب طراحی بازی Deep Dive: Platformers

موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: Joshua Bycer

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2020

تعداد صفحه: 153

حجم فایل: 15.92 مگابایت

کد کتاب: 0367211386 , 9780367211387

توضیحات کتاب طراحی بازی Deep Dive: Platformers

مجموعه Game Design Deep Dive به بررسی سیستم‌ها یا مکانیک‌های بازی خاص در طول تاریخ صنعت می‌پردازد. این کتاب به بررسی تاریخچه پرش – یکی از قدیمی ترین مکانیک های این صنعت – و چگونگی تکامل و تغییر آن در طول سال ها می پردازد. نویسنده به انتقال از دو بعدی به سه بعدی و عناصر متعددی که پرش را پیچیده تر از آنچه از منظر طراحی به نظر می رسد، می پردازد.

 نکات فروش کلیدی:

اولین بار در یک سری کتاب که به طور کامل بر روی یک سیستم یا مکانیک طراحی بازی منحصر به فرد تمرکز می کند، در این مورد: پریدن.

یک مطالعه عالی برای هر کسی که علاقه مند به درک طراحی بازی است، یا فقط از نقطه نظر تاریخی کنجکاو است.

برای کسانی که علاقه مند به ساختن پلتفرمر خود هستند یا فقط به تاریخچه معروف ترین مکانیک بازی صنعت بازی علاقه دارند، باید آن را بخوانند.

این کتاب همراهی عالی برای کسی است که اولین بازی خود را می سازد یا به‌عنوان بخشی از کلاس طراحی بازی.

شامل نمونه‌های بازی واقعی برای برجسته کردن موضوعات و مکانیک‌های مورد بحث.
 
جاشوا بایسر یک منتقد طراحی بازی با بیش از هفت نفر سالها تجربه در تحلیل انتقادی طراحی بازی و خود صنعت. در آن زمان، از طریق Game-Wisdom، او با صدها بازی‌ساز و اعضای صنعت درباره معنای طراحی بازی‌های ویدیویی مصاحبه کرده است. او همچنین می‌کوشد تا با ارائه سخنرانی‌ها و سخنرانی‌ها، آگاهی در مورد اهمیت مطالعه طراحی بازی را افزایش دهد. اولین کتاب او 20 بازی ضروری برای مطالعه نام داشت.


The Game Design Deep Dive series examines specific game systems or mechanics over the course of the history of the industry. This book examines the history of jumping – one of the oldest mechanics in the industry – and how it has evolved and changed over the years. The author looks at the transition from 2D to 3D and multiple elements that make jumping more complicated than it looks from a design perspective.

 Key Selling Points:

The first in a series of books that focus entirely on a singular game design system or mechanic, in this case: jumping.

A perfect read for anyone interested in understanding game design, or just curious from a historical standpoint.

A must read for anyone interested in building their own platformer or just interested in the history of the game industry’s most famous game mechanic.

This book is a perfect companion for someone building their first game or as part of a game design classroom.

Includes real game examples to highlight the discussed topics and mechanics.
 
Joshua Bycer is a Game Design Critic with more than seven years of experience critically analyzing game design and the industry itself. In that time, through Game-Wisdom, he has interviewed hundreds of game developers and members of the industry about what it means to design video games. He also strives to raise awareness about the importance of studying game design by giving lectures and presentations; his first book was titled 20 Essential Games to Study.

دانلود کتاب «طراحی بازی Deep Dive: Platformers»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید