دانلود کتاب Game Design Deep Dive: Platformers (به فارسی: طراحی بازی Deep Dive: Platformers) نوشته شده توسط «Joshua Bycer»
اطلاعات کتاب طراحی بازی Deep Dive: Platformers
موضوع اصلی: کامپیوتر – کامپیوتر و بازی های ویدئویی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: Joshua Bycer
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 153
حجم فایل: 15.92 مگابایت
کد کتاب: 0367211386 , 9780367211387
توضیحات کتاب طراحی بازی Deep Dive: Platformers
مجموعه Game Design Deep Dive به بررسی سیستمها یا مکانیکهای بازی خاص در طول تاریخ صنعت میپردازد. این کتاب به بررسی تاریخچه پرش – یکی از قدیمی ترین مکانیک های این صنعت – و چگونگی تکامل و تغییر آن در طول سال ها می پردازد. نویسنده به انتقال از دو بعدی به سه بعدی و عناصر متعددی که پرش را پیچیده تر از آنچه از منظر طراحی به نظر می رسد، می پردازد.
نکات فروش کلیدی:
اولین بار در یک سری کتاب که به طور کامل بر روی یک سیستم یا مکانیک طراحی بازی منحصر به فرد تمرکز می کند، در این مورد: پریدن.
یک مطالعه عالی برای هر کسی که علاقه مند به درک طراحی بازی است، یا فقط از نقطه نظر تاریخی کنجکاو است.
برای کسانی که علاقه مند به ساختن پلتفرمر خود هستند یا فقط به تاریخچه معروف ترین مکانیک بازی صنعت بازی علاقه دارند، باید آن را بخوانند.
این کتاب همراهی عالی برای کسی است که اولین بازی خود را می سازد یا بهعنوان بخشی از کلاس طراحی بازی.
شامل نمونههای بازی واقعی برای برجسته کردن موضوعات و مکانیکهای مورد بحث.
جاشوا بایسر یک منتقد طراحی بازی با بیش از هفت نفر سالها تجربه در تحلیل انتقادی طراحی بازی و خود صنعت. در آن زمان، از طریق Game-Wisdom، او با صدها بازیساز و اعضای صنعت درباره معنای طراحی بازیهای ویدیویی مصاحبه کرده است. او همچنین میکوشد تا با ارائه سخنرانیها و سخنرانیها، آگاهی در مورد اهمیت مطالعه طراحی بازی را افزایش دهد. اولین کتاب او 20 بازی ضروری برای مطالعه نام داشت.
Key Selling Points:
The first in a series of books that focus entirely on a singular game design system or mechanic, in this case: jumping.
A perfect read for anyone interested in understanding game design, or just curious from a historical standpoint.
A must read for anyone interested in building their own platformer or just interested in the history of the game industry’s most famous game mechanic.
This book is a perfect companion for someone building their first game or as part of a game design classroom.
Includes real game examples to highlight the discussed topics and mechanics.
Joshua Bycer is a Game Design Critic with more than seven years of experience critically analyzing game design and the industry itself. In that time, through Game-Wisdom, he has interviewed hundreds of game developers and members of the industry about what it means to design video games. He also strives to raise awareness about the importance of studying game design by giving lectures and presentations; his first book was titled 20 Essential Games to Study.
دانلود کتاب «طراحی بازی Deep Dive: Platformers»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.