دانلود کتاب Game-Based Marketing: Inspire Customer Loyalty Through Rewards, Challenges, and Contests (به فارسی: بازاریابی مبتنی بر بازی: الهام بخشیدن به وفاداری مشتری از طریق پاداش ها، چالش ها و مسابقات) نوشته شده توسط «Gabe Zichermann – Joselin Linder»
اطلاعات کتاب بازاریابی مبتنی بر بازی: الهام بخشیدن به وفاداری مشتری از طریق پاداش ها، چالش ها و مسابقات
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: Gabe Zichermann – Joselin Linder
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2010
تعداد صفحه: 240 / 243
حجم فایل: 1.33 مگابایت
کد کتاب: 0470562234 , 9780470562239
نوبت چاپ: 1

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.