بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی مبتنی بر بازی: الهام بخشیدن به وفاداری مشتری از طریق پاداش ها، چالش ها و مسابقات

Game-Based Marketing: Inspire Customer Loyalty Through Rewards, Challenges, and Contests

دانلود کتاب Game-Based Marketing: Inspire Customer Loyalty Through Rewards, Challenges, and Contests (به فارسی: بازاریابی مبتنی بر بازی: الهام بخشیدن به وفاداری مشتری از طریق پاداش ها، چالش ها و مسابقات) نوشته شده توسط «Gabe Zichermann – Joselin Linder»


اطلاعات کتاب بازاریابی مبتنی بر بازی: الهام بخشیدن به وفاداری مشتری از طریق پاداش ها، چالش ها و مسابقات

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Gabe Zichermann – Joselin Linder

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2010

تعداد صفحه: 240 / 243

حجم فایل: 1.33 مگابایت

کد کتاب: 0470562234 , 9780470562239

نوبت چاپ: 1

دانلود کتاب «بازاریابی مبتنی بر بازی: الهام بخشیدن به وفاداری مشتری از طریق پاداش ها، چالش ها و مسابقات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید