آموزش و پرورش

یادگیری مبتنی بر بازی در طول عمر: موضوعات بین نسلی و سنی

Game-Based Learning Across the Lifespan: Cross-Generational and Age-Oriented Topics

دانلود کتاب Game-Based Learning Across the Lifespan: Cross-Generational and Age-Oriented Topics (به فارسی: یادگیری مبتنی بر بازی در طول عمر: موضوعات بین نسلی و سنی) نوشته شده توسط «Margarida Romero – Kimberly Sawchuk – Josep Blat – Sergio Sayago – Hubert Ouellet (eds.)»


اطلاعات کتاب یادگیری مبتنی بر بازی در طول عمر: موضوعات بین نسلی و سنی

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Margarida Romero – Kimberly Sawchuk – Josep Blat – Sergio Sayago – Hubert Ouellet (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 157

حجم فایل: 4.31 مگابایت

کد کتاب: 3319417975 , 9783319417974

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب یادگیری مبتنی بر بازی در طول عمر: موضوعات بین نسلی و سنی

این کتاب یک نمای سیستمی از هنر پیشرفته آموزش مبتنی بر بازی دیجیتال (DGBL) در طول عمر ارائه می‌کند، از الزامات طراحی بازی مخصوص سن تا دستگاه‌های تکنولوژیکی که می‌توان بر آن غلبه کرد. مشکلات کودکان و بزرگسالان بزرگتر در استفاده از فناوری های DGBL. موضوعات دیگر عبارتند از یادگیری مبتنی بر بازی دیجیتال بین نسلی، بازی در محل کار، بازی های سنگین، بازی های جدی برای مقابله با چالش های اجتماعی، و پیامدهای DGBL در طول عمر برای طراحان بازی.

علاوه بر وضعیت فعلی روش‌های هنری ارائه شده برای طراحی، توسعه، پیاده‌سازی و ارزیابی بازی‌های مربوط به سن، بخش قابل‌توجهی از کتاب بر مطالعات موردی تمرکز دارد که در آن DGBL در هر گروه سنی و در موقعیت‌های بین نسلی طراحی و اجرا شده است.


The book provides a systemic view of the state-of-the- art of Digital Game Based Learning (DGBL) across the lifespan, from age-specific game design requirements to technological devices that could overcome child and older adult difficulties in the use of DGBL technologies. Other topics include cross-generational digital game-based learning, workplace gaming, exergaming, serious games to tackle societal challenges,and implications of DGBL across the lifespan for game designers.

In addition to the state-of-the-art methodologies provided for age-specific gamedesign, development, implementation and assessment, a significant portion of the book focuses on case studies where DGBL have been designed and implemented in every age groups and in cross-generational situations.

دانلود کتاب «یادگیری مبتنی بر بازی در طول عمر: موضوعات بین نسلی و سنی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید