دانلود کتاب Fun and Games: Second International Conference, Eindhoven, The Netherlands, October 20-21, 2008. Proceedings (به فارسی: سرگرمی و بازی: دومین کنفرانس بین المللی، آیندهوون، هلند، 20 تا 21 اکتبر 2008. مجموعه مقالات) نوشته شده توسط «Roderick Murray-Smith – Steven Strachan (auth.) – Panos Markopoulos – Boris de Ruyter – Wijnand IJsselsteijn – Duncan Rowland (eds.)»
اطلاعات کتاب سرگرمی و بازی: دومین کنفرانس بین المللی، آیندهوون، هلند، 20 تا 21 اکتبر 2008. مجموعه مقالات
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Roderick Murray-Smith – Steven Strachan (auth.) – Panos Markopoulos – Boris de Ruyter – Wijnand IJsselsteijn – Duncan Rowland (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2008
تعداد صفحه: 203 / 213
حجم فایل: 71.04 مگابایت
کد کتاب: 3540883223 , 9783540883227
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب سرگرمی و بازی: دومین کنفرانس بین المللی، آیندهوون، هلند، 20 تا 21 اکتبر 2008. مجموعه مقالات
این کتاب مجموعه مقالات داوری دومین کنفرانس بین المللی سرگرمی و بازی است که در آیندهوون، هلند، در اکتبر 2008 برگزار شد.
17 مقاله کامل اصلاح شده، ارائه شده همراه با 2 سخنرانی دعوت شده به دقت بررسی و از بین 36 مورد ارسالی انتخاب شد. این مقالات شامل مطالعه بازیهای رایانهای، توسعه بازی و تجربیات محققان علوم اجتماعی، محاسبات، مهندسی برق، طراحی و غیره میشود. تمرکز اصلی بر موضوعاتی مانند کنترل مجسم شده محکم دستگاههای تلفن همراه حساس به حرکت، ابر محاسبات و محاسبات فرهنگی، پارادایمهای نوظهور بازی، مفاهیم و پلتفرمهای پشتیبانی از بازی، جنبههای عاطفی بازی، و در نهایت به مفهوم بازیهای جدی برای کمک به ارائه آموزشهای شناختی یا فیزیولوژیکی.
This book constitutes the refereed proceedings of the Second International Conference on Fun and Games, held in Eindhoven, The Netherlands, in October 2008.
The 17 revised full papers, presented together with 2 invited talks were carefully reviewed and selected from a total of 36 submissions. The papers encompass the study of computer games, game development and experiences by researchers from social sciences, computing, electrical engineering, design, etc. Main focus is given to topics such as tightly-coupled embodied control of movement-sensitive mobile devices, hypercomputation and cultural computing, emerging gaming paradigms, concepts and platforms to support gaming, affective aspects of gaming, and finally to the notion of serious games to help provide cognitive or physiological training.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.