دانلود کتاب Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less (به فارسی: بازاریابی محتوایی حماسی: چگونه با بازاریابی کمتر داستانی متفاوت بگوییم، از شلوغی ها عبور کنیم و مشتریان بیشتری به دست آوریم) نوشته شده توسط «Joe Pulizzi»
اطلاعات کتاب بازاریابی محتوایی حماسی: چگونه با بازاریابی کمتر داستانی متفاوت بگوییم، از شلوغی ها عبور کنیم و مشتریان بیشتری به دست آوریم
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: McGraw-Hill
نویسنده: Joe Pulizzi
زبان: english
فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 256
حجم فایل: 6.44 مگابایت
کد کتاب: 0071819894 , 9780071819893
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب بازاریابی محتوایی حماسی: چگونه با بازاریابی کمتر داستانی متفاوت بگوییم، از شلوغی ها عبور کنیم و مشتریان بیشتری به دست آوریم
<span></span> <span><b>به عنوان یکی از 5 کتاب تجاری که باید توسط مجله فورچون بخوانید</b><br><br>انتشار بازاریابی جدید است.</span> <span> </span><br> <span>چگونه از سر و صدا، هیاهو و اطلاعات بدی که در حال حاضر فضای دیجیتال مشتریانتان را به هم ریخته است، بکاهید؟ </span><br> <span> </span><br> <span>بازاریابی محتوای حماسی. </span><br> <span> </span><br> <span>یکی از کارشناسان برجسته جهان در زمینه بازاریابی محتوا، جو پولیزی توضیح میدهد که چگونه مشتریان بالقوه و مشتریان را با ایجاد اطلاعات و محتوایی که واقعاً میخواهند با آنها درگیر شوند، جذب کنید. دیگر نمیتوانیم با محتوای متوسط (و پیامهای فروش) مشتریانمان را قطع کنیم که مشتریانمان به آن اهمیتی نمیدهند. </span><br> <span> </span><br> <span>”بازاریابی محتوای حماسی” شما را گام به گام در فرآیند توسعه داستانهایی هدایت میکند که به آنها اطلاع میدهد و سرگرم میکند و مشتریان را مجبور میکند تا عمل کنند – بدون اینکه واقعاً به آنها بگویید. محتوای حماسی که در زمان مناسب بین افراد مناسب توزیع میشود، چگونگی تسخیر قلب و ذهن مشتریان است. این است که چگونه کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در صنعت خود قرار دهید. این چیزی است که مشتریان به اشتراک می گذارند و درباره آن صحبت می کنند.</span><br> <span> </span><br> <span>زمانی که مشتریان را با محتوای حماسی جذب می کنیم، آنها با ارسال فروش ما از طریق سقف به ما پاداش می دهند. </span><br> <b><span> </span></b><br> بازاریابی محتوای حماسی <b><span>بازاریابی محتوای حماسی هر آنچه را که نیاز دارید فراهم می کند:</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* تعیین کنید جایگاه محتوایی شما برای جذب و حفظ مشتریان چیست</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* بیانیه ماموریت بازاریابی محتوای خود را کشف و توسعه دهید</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* فرآیندی را برای ایجاد و مدیریت محتوای حماسی تنظیم کنید</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* یاد بگیرید چگونه از کانال های اجتماعی و ایمیل برای ایجاد – و رشد–مخاطبان خود استفاده کنید</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* عملکرد محتوای خود را اندازه بگیرید — و بودجه بازاریابی محتوای خود را افزایش دهید</span></b><br> <span> </span><br> با مطالعات موردی عمیق در مورد اینکه چگونه جان دیر، لگو، کوکاکولا و سایر شرکت های پیشرو از محتوا برای افزایش فروش حماسی استفاده می کنند، این راهنمای پیشگامانه همه ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا شروع به ایجاد و انتشار محتوایی کنید که مستقیماً منجر می شود. به سود و رشد بیشتر </span><br> <span> </span><br> <span>چه مدیر مدیر ارشد یک Fortune 500، یک بازاریاب دیجیتال یا کارآفرین باشید، “Epic Content Marketing” ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای غلبه بر رقابت نیاز دارید. سفر حماسی خود را همین حالا شروع کنید!</span><br><br>برای دریافت مطالب جایزه کتاب و دانلود “20 نمونه حماسی بازاریابی محتوا” به EpicContentMarketing.com مراجعه کنید.<br>

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.