بازاریابی: تبلیغات

بازاریابی محتوایی حماسی: چگونه با بازاریابی کمتر داستانی متفاوت بگوییم، از شلوغی ها عبور کنیم و مشتریان بیشتری به دست آوریم

Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less

دانلود کتاب Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less (به فارسی: بازاریابی محتوایی حماسی: چگونه با بازاریابی کمتر داستانی متفاوت بگوییم، از شلوغی ها عبور کنیم و مشتریان بیشتری به دست آوریم) نوشته شده توسط «Joe Pulizzi»


اطلاعات کتاب بازاریابی محتوایی حماسی: چگونه با بازاریابی کمتر داستانی متفاوت بگوییم، از شلوغی ها عبور کنیم و مشتریان بیشتری به دست آوریم

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – فروش و بازاریابی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: McGraw-Hill

نویسنده: Joe Pulizzi

زبان: english

فرمت کتاب: EPUB (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 256

حجم فایل: 6.44 مگابایت

کد کتاب: 0071819894 , 9780071819893

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازاریابی محتوایی حماسی: چگونه با بازاریابی کمتر داستانی متفاوت بگوییم، از شلوغی ها عبور کنیم و مشتریان بیشتری به دست آوریم

<span></span> <span><b>به عنوان یکی از 5 کتاب تجاری که باید توسط مجله فورچون بخوانید</b><br><br>انتشار بازاریابی جدید است.</span> <span> </span><br> <span>چگونه از سر و صدا، هیاهو و اطلاعات بدی که در حال حاضر فضای دیجیتال مشتریانتان را به هم ریخته است، بکاهید؟ </span><br> <span> </span><br> <span>بازاریابی محتوای حماسی. </span><br> <span> </span><br> <span>یکی از کارشناسان برجسته جهان در زمینه بازاریابی محتوا، جو پولیزی توضیح می‌دهد که چگونه مشتریان بالقوه و مشتریان را با ایجاد اطلاعات و محتوایی که واقعاً می‌خواهند با آنها درگیر شوند، جذب کنید. دیگر نمی‌توانیم با محتوای متوسط ​​(و پیام‌های فروش) مشتریانمان را قطع کنیم که مشتریانمان به آن اهمیتی نمی‌دهند. </span><br> <span> </span><br> <span>”بازاریابی محتوای حماسی” شما را گام به گام در فرآیند توسعه داستان‌هایی هدایت می‌کند که به آنها اطلاع می‌دهد و سرگرم می‌کند و مشتریان را مجبور می‌کند تا عمل کنند – بدون اینکه واقعاً به آنها بگویید. محتوای حماسی که در زمان مناسب بین افراد مناسب توزیع می‌شود، چگونگی تسخیر قلب و ذهن مشتریان است. این است که چگونه کسب و کار خود را به عنوان یک متخصص مورد اعتماد در صنعت خود قرار دهید. این چیزی است که مشتریان به اشتراک می گذارند و درباره آن صحبت می کنند.</span><br> <span> </span><br> <span>زمانی که مشتریان را با محتوای حماسی جذب می کنیم، آنها با ارسال فروش ما از طریق سقف به ما پاداش می دهند. </span><br> <b><span> </span></b><br> بازاریابی محتوای حماسی <b><span>بازاریابی محتوای حماسی هر آنچه را که نیاز دارید فراهم می کند:</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* تعیین کنید جایگاه محتوایی شما برای جذب و حفظ مشتریان چیست</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* بیانیه ماموریت بازاریابی محتوای خود را کشف و توسعه دهید</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* فرآیندی را برای ایجاد و مدیریت محتوای حماسی تنظیم کنید</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* یاد بگیرید چگونه از کانال های اجتماعی و ایمیل برای ایجاد – و رشد–مخاطبان خود استفاده کنید</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* عملکرد محتوای خود را اندازه بگیرید — و بودجه بازاریابی محتوای خود را افزایش دهید</span></b><br> <span> </span><br> با مطالعات موردی عمیق در مورد اینکه چگونه جان دیر، لگو، کوکاکولا و سایر شرکت های پیشرو از محتوا برای افزایش فروش حماسی استفاده می کنند، این راهنمای پیشگامانه همه ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد تا شروع به ایجاد و انتشار محتوایی کنید که مستقیماً منجر می شود. به سود و رشد بیشتر </span><br> <span> </span><br> <span>چه مدیر مدیر ارشد یک Fortune 500، یک بازاریاب دیجیتال یا کارآفرین باشید، “Epic Content Marketing” ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که برای غلبه بر رقابت نیاز دارید. سفر حماسی خود را همین حالا شروع کنید!</span><br><br>برای ​​دریافت مطالب جایزه کتاب و دانلود “20 نمونه حماسی بازاریابی محتوا” به EpicContentMarketing.com مراجعه کنید.<br>


<span></span> <span><b>NAMED one of  5 MUST-READ BUSINESS BOOKS BY FORTUNE MAGAZINE</b><br><br>Publishing is the NEW MARKETING.</span><br> <span> </span><br> <span>How do you cut through the noise, commotion, and bad information that is right now cluttering up your customers’ digital space? </span><br> <span> </span><br> <span>Epic Content Marketing. </span><br> <span> </span><br> <span>One of the world’s leading experts on content marketing, Joe Pulizzi explains how to draw prospects and customers in by creating information and content they actually want to engage with. No longer can we interrupt our customers with mediocre content (and sales messages) our customers don’t care about. </span><br> <span> </span><br> <span>”Epic Content Marketing” takes you step by step through the process of developing stories that inform and entertain and compel customers to act–without actually telling them to. Epic content, distributed to the right person at the right time, is how to truly capture the hearts and minds of customers. It’s how to position your business as a trusted expert in its industry. It’s what customers share and talk about.</span><br> <span> </span><br> <span>Once we hook customers in with epic content, they reward us by sending our sales through the roof. </span><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>Epic Content Marketing provides everything you need to:</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* Determine what your content niche should be to attract and retain customers</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* Discover and develop your content marketing mission statement</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* Set up a process for creating and curating epic content</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* Learn how to leverage social and email channels to create–and grow–your audience</span></b><br> <b><span> </span></b><br> <b><span>* Measure the performance of your content–and increase your content marketing budget</span></b><br> <span> </span><br> <span>With in-depth case studies of how John Deere, LEGO, Coca-Cola, and other leading corporations are using content to drive epic sales, this groundbreaking guide gives you all the tools to start creating and disseminating content that leads directly to greater profits and growth. </span><br> <span> </span><br> <span>Whether you’re the CMO of a Fortune 500, a digital marketer, or entrepreneur, “Epic Content Marketing” gives you the tools you need to vanquish the competition. Start your epic journey now!</span><br><br>Check out EpicContentMarketing.com for book bonus material and to download “20 Epic Examples of Content Marketing”<br>

دانلود کتاب «بازاریابی محتوایی حماسی: چگونه با بازاریابی کمتر داستانی متفاوت بگوییم، از شلوغی ها عبور کنیم و مشتریان بیشتری به دست آوریم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید