دانلود کتاب Employing Community-Based Experiential Learning in Teacher Education (به فارسی: بکارگیری یادگیری تجربی مبتنی بر جامعه در آموزش معلمان) نوشته شده توسط «Gary Harfitt – Jessie Mei Ling Chow»
اطلاعات کتاب بکارگیری یادگیری تجربی مبتنی بر جامعه در آموزش معلمان
موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer Singapore;Springer
نویسنده: Gary Harfitt – Jessie Mei Ling Chow
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 191
حجم فایل: 4.63 مگابایت
کد کتاب: 981156003X , 9789811560033
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب بکارگیری یادگیری تجربی مبتنی بر جامعه در آموزش معلمان
این کتاب خود را در تقاطع رابطه متقابل بین سه حوزه کلیدی آموزش اولیه معلمان قرار می دهد: نظریه های یادگیری سازنده، برنامه تمرینی تدریس، و ترویج شیوه های بازتابی. با بررسی انتقادی اجرای یک بلوک یادگیری تجربی اجباری در سراسر رشتههای موضوعی در دورههای آمادهسازی معلم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد، رویکردی نوآورانه برای آمادهسازی معلمان در سطوح کارشناسی و کارشناسی ارشد ارائه میکند. این کتاب نمونههای متعدد و مطالعات موردی از این پروژههای یادگیری تجربی متنوع را ارائه میکند که دانشگاهیان، معلمان و سیاستگذاران را آگاه میکند. از طریق این مثالهای غنی، نویسندگان تصمیم گرفتند به معضل تئوری-عمل در آموزش معلمان بپردازند، جایی که معلمان آینده اغلب بهعنوان «مصرفکنندگان» تحقیقات آموزشی در کلاسهای درس قرار میگیرند، کتابهای مرجع و مقالات آکادمیک در مورد تدریس را مطالعه میکنند و دانشگاه را مشاهده میکنند. و کارشناسان مدرسه قبل از به کارگیری همان تئوری ها و شیوه های اکتسابی در کلاس های خود. در این کتاب، نویسندگان برای دور شدن از این برنامه درسی مرسوم یادگیری معلم که با جداسازی تئوری و عمل مشخص میشود، استدلال میکنند و به جای آن، دورههای آموزشی و روشهایی را که در آن تمرین زیربنای همه یادگیری است، انتخاب میکنند. این دیدگاههای آموزشی شامل ارتقای طیف متنوعی از زمینههای یادگیری (از جمله سایتهای یادگیری داخل و خارج از دانشگاه) برای دانشآموزان معلمان است تا در طول دورههای آموزشی معلمان تجربه کنند.
This book positions itself at the intersection of the interrelationship between three key areas of initial teacher education: constructivist learning theories, teaching practicum, and the promotion of reflective practices. It presents an innovative approach to teacher preparation at undergraduate and postgraduate levels by critically examining the implementation of a mandatory experiential learning block across subject disciplines on undergraduate and postgraduate teacher preparation courses. This book presents multiple examples and case studies of these varied experiential learning projects that will inform academics, teachers and policymakers. Through these rich examples the authors set out to address the theory-practice dilemma in teacher education, where teachers-to-be are often positioned as ‘consumers’ of educational research in classrooms, read reference books and academic papers on teaching, and observe university and school experts before applying the same acquired theories and practices in their own classes. In the book the authors argue for a shift away from this conventional teacher-learning curriculum that is characterised by the separation of theory and practice, choosing instead to promote pedagogy and methods courses where practice underpins all learning. These pedagogical perspectives include the promotion of a diverse range of learning contexts (including on- and off-campus learning sites) for student teachers to experience during their time on teacher education courses.
دانلود کتاب «بکارگیری یادگیری تجربی مبتنی بر جامعه در آموزش معلمان»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.