دانلود کتاب Electronic Commerce 2018: A Managerial and Social Networks Perspective (به فارسی: تجارت الکترونیک 2018: دیدگاه مدیریتی و شبکه های اجتماعی) نوشته شده توسط «Efraim Turban et al.»
اطلاعات کتاب تجارت الکترونیک 2018: دیدگاه مدیریتی و شبکه های اجتماعی
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing
نویسنده: Efraim Turban et al.
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2018
تعداد صفحه: 653
حجم فایل: 14.75 مگابایت
کد کتاب: 3319587153 , 9783319587158
نوبت چاپ: 9
توضیحات کتاب تجارت الکترونیک 2018: دیدگاه مدیریتی و شبکه های اجتماعی
این نسخه جدید تجارت الکترونیک بهروزرسانی کاملی از کتاب درسی پیشرو در سطح کارشناسی ارشد/سطح کارشناسی پیشرفته در این زمینه است. تجارت الکترونیک (EC) روشی را توصیف می کند که در آن تراکنش ها از طریق شبکه های الکترونیکی، عمدتاً اینترنت، انجام می شود. این فرآیند خرید و فروش الکترونیکی کالاها، خدمات و اطلاعات است. برخی از برنامه های EC، مانند خرید و فروش سهام و بلیط هواپیما به صورت آنلاین، در حال رسیدن به بلوغ هستند، حتی برخی از آنها از معاملات غیر اینترنتی فراتر می روند. با این حال، EC فقط خرید و فروش نیست. همچنین در مورد ارتباط الکترونیکی، همکاری و کشف اطلاعات است. این در مورد آموزش الکترونیکی، دولت الکترونیکی، شبکه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر است. EC بر بخش قابل توجهی از جهان تأثیر می گذارد و بر مشاغل، حرفه ها، تجارت و البته مردم تأثیر می گذارد.
مهم ترین تحولات در EC از سال 2014، رشد خارق العاده مداوم شبکه های اجتماعی است. به ویژه فیس بوک، لینکدین و اینستاگرام، و گرایش به انجام EC با دستگاه های تلفن همراه. پیشرفتهای مهم دیگر گسترش EC در سطح جهانی است، به ویژه در چین که میتوانید بزرگترین شرکت EC جهان را پیدا کنید. اخیراً توجه زیادی به تجارت هوشمند و استفاده از تجزیه و تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی و کلان داده برای بهبود این زمینه شده است. در نهایت، برخی از مدلهای تجاری نوظهور EC در حال تغییر صنایع هستند (مانند مدلهای اقتصاد مشترک Uber و Airbnb). نسخه 2018 (نهم)، آخرین روندها در تجارت الکترونیک، از جمله تجارت هوشمند، تجارت اجتماعی، همکاری اجتماعی، اقتصاد مشترک، نوآوری ها و تحرک را به نمایش می گذارد.
This new Edition of Electronic Commerce is a complete update of the leading graduate level/advanced undergraduate level textbook on the subject. Electronic commerce (EC) describes the manner in which transactions take place over electronic networks, mostly the Internet. It is the process of electronically buying and selling goods, services, and information. Certain EC applications, such as buying and selling stocks and airline tickets online, are reaching maturity, some even exceeding non-Internet trades. However, EC is not just about buying and selling; it also is about electronically communicating, collaborating, and discovering information. It is about e-learning, e-government, social networks, and much more. EC is having an impact on a significant portion of the world, affecting businesses, professions, trade, and of course, people.
The most important developments in EC since 2014 are the continuous phenomenal growth of social networks, especially Facebook , LinkedIn and Instagram, and the trend toward conducting EC with mobile devices. Other major developments are the expansion of EC globally, especially in China where you can find the world’s largest EC company. Much attention is lately being given to smart commerce and the use of AI-based analytics and big data to enhance the field. Finally, some emerging EC business models are changing industries (e.g., the shared economy models of Uber and Airbnb). The 2018 (9th) edition, brings forth the latest trends in e-commerce, including smart commerce, social commerce, social collaboration, shared economy, innovations, and mobility.
دانلود کتاب «تجارت الکترونیک 2018: دیدگاه مدیریتی و شبکه های اجتماعی»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.