آموزش و پرورش

آموزش و تغییر اقلیم: نقش دانشگاه ها

Education and Climate Change: The Role of Universities

دانلود کتاب Education and Climate Change: The Role of Universities (به فارسی: آموزش و تغییر اقلیم: نقش دانشگاه ها) نوشته شده توسط «Fernando M. Reimers»


اطلاعات کتاب آموزش و تغییر اقلیم: نقش دانشگاه ها

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing;Springer

نویسنده: Fernando M. Reimers

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 213

حجم فایل: 2.36 مگابایت

کد کتاب: 3030579271 , 9783030579272

نوبت چاپ: 1st ed.

توضیحات کتاب آموزش و تغییر اقلیم: نقش دانشگاه ها

این حجم دسترسی آزاد از مدلی چند بعدی از تغییرات آموزشی استفاده می‌کند، این کتاب حوزه آموزش تغییر اقلیم را بررسی می‌کند و برخی از حوزه‌هایی را که تلاش‌های گذشته در حمایت از تغییرات آموزشی مؤثر در آنها کوتاهی کرده‌اند، شناسایی می‌کند. در مقیاس سپس رویکردی را برای مشارکت دادن دانشجویان و اساتید دانشگاه در مشارکت با مدارس و مؤسسات آموزش بزرگسالان و کمک مستقیم به برنامه‌های درسی نوآورانه در مورد تغییرات آب و هوا تدوین می‌کند. این رویکرد با چندین مطالعه موردی نشان داده شده است که برنامه‌های درسی را برای حمایت از نوآوری مبتنی بر مدرسه در خاورمیانه و گواتمالا، و آموزش بزرگسالان در هائیتی و پاکستان، و آماده‌سازی مربیان در سطح دانشگاه ارائه می‌کند. رویکردی که برای توسعه برنامه درسی نوآورانه دنبال می‌شود، پنج مرحله را دنبال می‌کند:

1) تأثیرات خاص تغییر اقلیم در این حوزه قضایی چیست؟ چگونه بر جمعیت های مختلف انسانی تأثیر می گذارند؟

2) چه دانش، تمایلات و رفتارهایی می تواند تأثیر تغییر آب و هوا را کاهش دهد و آیا راه هایی وجود دارد که تغییرات در رفتارهای جمعیت در این حوزه قضایی می تواند تغییرات آب و هوایی را کاهش دهد؟

3) برای دسترسی به هر یک از جمعیت های خاص در این حوزه قضایی که نیاز به آموزش در مورد تغییرات آب و هوا دارند، چه ابزارهایی وجود دارد؟

4) چه برنامه درسی می تواند به آموزش هر جمعیت کمک کند؟

>

5) مؤسسه ای که ما با آن همکاری می کنیم چه نقشی می تواند در پیشبرد آموزش تغییرات آب و هوا در آن حوزه قضایی داشته باشد؟

فصل های مختلف کتاب مبانی مفهومی این برنامه ها را ارائه می دهد و چگونگی این برنامه ها را نشان می دهد. به ویژگی های خاص بافت های محلی پاسخ دهد. این برنامه ها در مدارس، محیط های غیر رسمی و موسسات آماده سازی مربیان متمرکز هستند. این فصل‌ها نمونه‌هایی از ارزش کلی را فراتر از زمینه‌های خاصی که برای آن طراحی شده‌اند ارائه می‌دهند، زیرا نشان می‌دهند که چگونه برای مفید بودن بهینه آموزش تغییرات آب و هوا، باید به طور محکم در ویژگی‌های یک زمینه و پاسخگو به آن زمینه باشد.


This open access volume draws on a multidimensional model of educational change, the book reviews the field of climate change education and identifies some of the areas in which past efforts have fallen short in supporting effective pedagogical change at scale. It then formulates an approach to engage university students and faculty in partnering with schools and adult education institutions and directly contribute innovative curricula on climate change. The approach is illustrated with several case studies which present curricula developed to support school-based innovation in the Middle East and in Guatemala, and adult education in Haiti and Pakistan, and educators preparation at the university level. The approach followed to develop innovative curriculum follows five steps:

1) What are the specific impacts of climate change in this jurisdiction? How do they impact various human populations?

2) What knowledge, dispositions and behaviors could mitigate the impact of climate change and are there ways in which changes in the behaviors of populations in this jurisdiction could slow down climate change?

3) What are the means of delivery to reach each of the specific populations in this jurisdiction who needs to be educated on climate change?

4) What curriculum can help educate each population?

5) What role can the institution we are collaborating with play in advancing climate change education in that jurisdiction?

The various chapters of the book present the conceptual foundation of these programs and illustrate how these programs respond to specific characteristics of local contexts. These programs focus in schools, non-formal settings and educator preparation institutions. The chapters offer examples of general value beyond the specific contexts for which they were designed, as they illustrate how in order to be optimally useful climate change education needs to be firmly grounded in the specifics of a context and responsive to that context.

دانلود کتاب «آموزش و تغییر اقلیم: نقش دانشگاه ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید