نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

ریاضیات گسسته و ترکیبی: یک مقدمه کاربردی

Discrete and combinatorial mathematics: An Applied Introduction

دانلود کتاب Discrete and combinatorial mathematics: An Applied Introduction (به فارسی: ریاضیات گسسته و ترکیبی: یک مقدمه کاربردی) نوشته شده توسط «Ralph P. Grimaldi»


اطلاعات کتاب ریاضیات گسسته و ترکیبی: یک مقدمه کاربردی

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Pearson

نویسنده: Ralph P. Grimaldi

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 800 / 1005

حجم فایل: 85.18 مگابایت

کد کتاب: 0201726343 , 9780201726343

نوبت چاپ: 5

توضیحات کتاب ریاضیات گسسته و ترکیبی: یک مقدمه کاربردی

این نسخه پنجم به بهبود ویژگی هایی ادامه می دهد که آن را به رهبر بازار تبدیل کرده است. این متن یک سازمان منعطف را ارائه می دهد، که به مربیان امکان می دهد کتاب را با دوره های خاص خود تطبیق دهند. کتاب هم کامل و هم دقیق است و همچنان بر الگوریتم ها و کاربردها تاکید دارد. مجموعه‌های تمرینی عالی به دانش‌آموزان این امکان را می‌دهد که در حین تمرین مهارت‌های خود را کامل کنند. این نسخه جدید همچنان دارای کاربردهای متعدد علوم کامپیوتر است و این متن را به متن ایده آلی برای آماده کردن دانش آموزان برای مطالعه پیشرفته تبدیل می کند.


This fifth edition continues to improve on the features that have made it the market leader. The text offers a flexible organization, enabling instructors to adapt the book to their particular courses. The book is both complete and careful, and it continues to maintain its emphasis on algorithms and applications. Excellent exercise sets allow students to perfect skills as they practice. This new edition continues to feature numerous computer science applications-making this the ideal text for preparing students for advanced study.

دانلود کتاب «ریاضیات گسسته و ترکیبی: یک مقدمه کاربردی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید