آموزش و پرورش

رسانه دیجیتال، فرهنگ و آموزش: نظریه پردازی سواد فضایی سوم

Digital Media, Culture and Education: Theorising Third Space Literacies

دانلود کتاب Digital Media, Culture and Education: Theorising Third Space Literacies (به فارسی: رسانه دیجیتال، فرهنگ و آموزش: نظریه پردازی سواد فضایی سوم) نوشته شده توسط «John Potter – Julian McDougall (auth.)»


اطلاعات کتاب رسانه دیجیتال، فرهنگ و آموزش: نظریه پردازی سواد فضایی سوم

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Palgrave Macmillan UK

نویسنده: John Potter – Julian McDougall (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 212

حجم فایل: 8.76 مگابایت

کد کتاب: 1137553154 , 9781137553157

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب رسانه دیجیتال، فرهنگ و آموزش: نظریه پردازی سواد فضایی سوم

این کتاب تفسیری انتقادی در مورد مسائل کلیدی در مورد یادگیری در عصر دیجیتال در محیط‌های آموزشی رسمی و غیررسمی ارائه می‌کند. این کتاب تحقیق و تفکر در مورد سوادهای پویا جدید، تخصص متخلخل، ساخت/کدگذاری/ریمیکس دیجیتال، کیوریشن، داستان نویسی در رسانه های دیجیتال، یادگیری باز، مربی شبکه ای و تعدادی از موضوعات مرتبط را ارائه می دهد. این مفهوم بیشتر به مفهوم “سواد فضای سوم” در زمینه های یادگیری می پردازد و توسعه می دهد. این کتاب به عنوان نقطه شروع خود این ایده را مطرح می کند که تأکید بر فناوری و رسانه، به عنوان بخشی از فرهنگ مادی و تجربه زیسته، در بحث آموزش بسیار مورد نیاز است، همراه با انتقادی که اغلب در گفتمان پیرامون فناوری و فناوری وجود ندارد. یادگیری. این یک رشته داستانی و یک ترکیب انتقادی از یک گزارش اجتماعی-فرهنگی از الگوهای رفتاری و مواضع کلیشه‌ای پیرامون یادگیری، رسانه و فناوری در عصر دیجیتال می‌سازد و برای دانشگاهیان علاقه‌مند به مکانیک یادگیری و تأثیرات فناوری بر روی آن بسیار جالب خواهد بود. تجربه آموزش با گفتگویی به عنوان یک «پس‌گفتار» بازتابی که شامل بحث درباره مسائل کلیدی، از جمله، نیل سلوین و کتی برنت است، پایان می‌یابد.


This book provides a critical commentary on key issues around learning in the digital age in both formal and informal educational settings. The book presents research and thinking about new dynamic literacies, porous expertise, digital making/coding/remixing, curation, storying in digital media, open learning, the networked educator and a number of related topics; it further addresses and develops the notion of a ‘third space literacies’ in contexts for learning. The book takes as its starting point the idea that an emphasis on technology and media, as part of material culture and lived experience, is much needed in the discussion of education, along with a criticality which is too often absent in the discourse around technology and learning. It constructs a narrative thread and a critical synthesis from a sociocultural account of the memes and stereotypical positions around learning, media and technology in the digital age, and will be of great interest to academics interested in the mechanics of learning and the effects of technology on the education experience. It closes with a conversation as a reflexive ‘afterword’ featuring discussion of the key issues with, amongst others, Neil Selwyn and Cathy Burnett.

دانلود کتاب «رسانه دیجیتال، فرهنگ و آموزش: نظریه پردازی سواد فضایی سوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید