آموزش و پرورش

بازی های دیجیتال و یادگیری ریاضیات: پتانسیل ها، وعده ها و مشکلات

Digital Games and Mathematics Learning: Potential, Promises and Pitfalls

دانلود کتاب Digital Games and Mathematics Learning: Potential, Promises and Pitfalls (به فارسی: بازی های دیجیتال و یادگیری ریاضیات: پتانسیل ها، وعده ها و مشکلات) نوشته شده توسط «Tom Lowrie – Robyn Jorgensen (Zevenbergen) (eds.)»


اطلاعات کتاب بازی های دیجیتال و یادگیری ریاضیات: پتانسیل ها، وعده ها و مشکلات

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Netherlands

نویسنده: Tom Lowrie – Robyn Jorgensen (Zevenbergen) (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2015

تعداد صفحه: 318

حجم فایل: 8.68 مگابایت

کد کتاب: 9401795169 , 9789401795166

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب بازی های دیجیتال و یادگیری ریاضیات: پتانسیل ها، وعده ها و مشکلات

بازی‌های دیجیتال پتانسیل بسیار زیادی برای یادگیری و مشارکت در ایده‌ها و فرآیندهای ریاضی ارائه می‌دهند. این جلد دیدگاه‌های چند رشته‌ای – از مربیان، دانشمندان علوم شناختی، روانشناسان و جامعه‌شناسان – در مورد اینکه چگونه بازی‌های دیجیتال بر فعالیت‌های اجتماعی و ایده‌های ریاضی یادگیرندگان/بازی‌کنندگان تأثیر می‌گذارند، ارائه می‌کند. نویسندگان مشارکت‌کننده فرصت‌هایی را برای گسترش درک فعلی از نحوه پرورش (و جاسازی) ایده‌های ریاضی در محیط‌های بازی دیجیتال شناسایی می‌کنند. به طور خاص، این جلد از روش‌های جدید و متفاوتی برای تفکر در مورد ریاضیات در عصر دیجیتال ما حمایت می‌کند – پیشنهاد می‌کند که این ایده‌های ریاضی و شیوه‌های اعداد از سوادهای جدید یا چندسوادی متمایز هستند. نویسندگان اذعان می کنند که وعده بازی های دیجیتال همیشه محقق نشده است. شواهد در حال ظهور و قابل توجهی وجود دارد که نشان می دهد مرزهای رشته سنتی فرصت ها را برای یادگیری ریاضی محدود می کند. در سراسر کتاب، آنچه که یادگیری ریاضیات و آموزش و پرورش را تشکیل می دهد، مورد بحث قرار گرفته است. دیدگاه‌های چند رشته‌ای برای توصیف و درک پتانسیل بازی‌های دیجیتال برای یادگیری ریاضیات و شناسایی تنش‌های فعلی در این زمینه استفاده می‌شود.

یادگیری ریاضی به عنوان حل مسئله تعریف می‌شود. مشارکت در ایده ها و فرآیندهای ریاضی؛ و مشارکت اجتماعی مصنوع که همان بازی است، راه هایی را شکل می دهد که گیمرها در آن با فعالیت اجتماعی بازی درگیر می شوند. به موازات آن، کتاب (به عنوان یک مصنوع مصنوعی) توسط پلتفرم آنلاین اسپرینگر پشتیبانی می‌شود—که امکان استفاده از ارتباطات ویدئویی و دیجیتالی (شامل پیوند به وب‌سایت‌های مربوطه) را به عنوان مواد تکمیلی و ایجاد فضای ارتباطی پویا فراهم می‌کند.


Digital games offer enormous potential for learning and engagement in mathematics ideas and processes. This volume offers multidisciplinary perspectives—of educators, cognitive scientists, psychologists and sociologists—on how digital games influence the social activities and mathematical ideas of learners/gamers. Contributing authors identify opportunities for broadening current understandings of how mathematical ideas are fostered (and embedded) within digital game environments. In particular, the volume advocates for new and different ways of thinking about mathematics in our digital age—proposing that these mathematical ideas and numeracy practices are distinct from new literacies or multiliteracies. The authors acknowledge that the promise of digital games has not always been realised/fulfilled. There is emerging, and considerable, evidence to suggest that traditional discipline boundaries restrict opportunities for mathematical learning. Throughout the book, what constitutes mathematics learnings and pedagogy is contested. Multidisciplinary viewpoints are used to describe and understand the potential of digital games for learning mathematics and identify current tensions within the field.

Mathematics learning is defined as being about problem solving; engagement in mathematical ideas and processes; and social engagement. The artefact, which is the game, shapes the ways in which the gamers engage with the social activity of gaming. In parallel, the book (as a te

xtual artefact) will be supported by Springer’s online platform—allowing for video and digital communication (including links to relevant websites) to be used as supplementary material and establish a dynamic communication space.

دانلود کتاب «بازی های دیجیتال و یادگیری ریاضیات: پتانسیل ها، وعده ها و مشکلات»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید