آموزش و پرورش

بازی های دیجیتال و یادگیری زبان: تئوری، توسعه و پیاده سازی

Digital Games and Language Learning: Theory, Development and Implementation

دانلود کتاب Digital Games and Language Learning: Theory, Development and Implementation (به فارسی: بازی های دیجیتال و یادگیری زبان: تئوری، توسعه و پیاده سازی) نوشته شده توسط «Mark Peterson (editor) – Kasumi Yamazaki (editor) – Michael Thomas (editor)»


اطلاعات کتاب بازی های دیجیتال و یادگیری زبان: تئوری، توسعه و پیاده سازی

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Bloomsbury Academic

نویسنده: Mark Peterson (editor) – Kasumi Yamazaki (editor) – Michael Thomas (editor)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2021

تعداد صفحه: 300 / 305

حجم فایل: 36.35 مگابایت

کد کتاب: 1350133000 , 9781350133006

توضیحات کتاب بازی های دیجیتال و یادگیری زبان: تئوری، توسعه و پیاده سازی

با توجه به توسعه سریع فناوری‌های بازی در سال‌های اخیر، علاقه زیادی به نقشی که بازی‌های دیجیتال می‌توانند در یادگیری زبان‌های خارجی و دوم داشته باشند، افزایش یافته است. این کتاب با گردآوری تحقیقات نوآورانه از یک تیم بین‌المللی از مشارکت‌کنندگان، مروری جامع بر استفاده از بازی‌های دیجیتال در یادگیری زبان به کمک رایانه (CALL) ارائه می‌کند.

کتاب ابتدا مبانی نظری را پی ریزی می‌کند و دلایل مختلف را بیان می‌کند. برای استفاده از بازی های دیجیتال، ترکیب نظریه های معاصر فراگیری زبان دوم. همچنین توسعه و تأثیر بازی‌های دیجیتالی که به‌طور خاص برای یادگیری زبان طراحی شده‌اند را بررسی می‌کند و اصول طراحی، الزامات آموزشی و سلامت دانش‌آموز را در نظر می‌گیرد. سپس فصل‌ها از مطالعات موردی اروپا و ژاپن برای تحلیل تعامل درون بازی، نگرش‌ها و مشارکت در محیط‌های سازمانی و خارج از کلاس استفاده می‌کنند.

این کتاب با ترکیب یکپارچه تئوری با کاربرد عملی، پیشرفت‌های اخیر در این زمینه و جهت‌گیری تحقیقات آینده را تشریح می‌کند و منبع ارزشمندی برای مدرسان، محققان و تمرین‌کنندگانی است که بازی‌ها را طراحی می‌کنند یا به دنبال استفاده از آنها در خود هستند. کلاس های درس.


Due to the rapid development of gaming technologies in recent years, there has been a surge of interest in the role that digital games can play in foreign and second language learning. Bringing together innovative research from an international team of contributors, this book provides a comprehensive overview of the use of digital games in computer-assisted language learning (CALL).

The book firstly lays the theoretical foundations and outlines various rationales for using digital games, incorporating contemporary theories of second language acquisition. It also explores the development and impact of digital games designed specifically for language learning, giving due consideration to design principles, pedagogical requirements and student health. Chapters then draw on case studies from Europe and Japan to analyse in-game interaction, attitudes and participation in both institutional and out-of-classroom settings.

Seamlessly combining theory with practical application, this book outlines recent developments in the field and the direction of future research, and is a valuable resource for instructors, researchers and practitioners who are designing games or looking to use them in their classrooms.

دانلود کتاب «بازی های دیجیتال و یادگیری زبان: تئوری، توسعه و پیاده سازی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید