دانلود کتاب Digital Business Transformation: Organizing, Managing and Controlling in the Information Age (به فارسی: تحول کسب و کار دیجیتال: سازماندهی، مدیریت و کنترل در عصر اطلاعات) نوشته شده توسط «Rocco Agrifoglio – Rita Lamboglia – Daniela Mancini – Francesca Ricciardi»
اطلاعات کتاب تحول کسب و کار دیجیتال: سازماندهی، مدیریت و کنترل در عصر اطلاعات
موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer International Publishing;Springer
نویسنده: Rocco Agrifoglio – Rita Lamboglia – Daniela Mancini – Francesca Ricciardi
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2020
تعداد صفحه: 338
حجم فایل: 5.44 مگابایت
کد کتاب: 3030473554 , 9783030473556
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب تحول کسب و کار دیجیتال: سازماندهی، مدیریت و کنترل در عصر اطلاعات
موج اخیر علاقه به “تحول دیجیتال” چشم انداز کسب و کار را تغییر می دهد و چندین چالش، سازمانی و بخشی را ایجاد می کند. این تحول شامل کاربرد فناوری دیجیتال در تمام جنبههای کسبوکار است و سازمانها را قادر میسازد تا محصولات و خدمات جدید ایجاد کنند و راههای کارآمدتری برای انجام تجارت بیابند.
بهعلاوه، تحول دیجیتال در درون و در سراسر سازمان ها از همه نوع و در هر صنعتی، نوآوری مخربی تولید می کند که می تواند موانع بین افراد و سازمان ها را از بین ببرد و به ایجاد فرآیندهای سازگارتر کمک کند. در عصر اطلاعات، برای سازمانها ضروری است که قابلیتهای مرتبط با فناوری اطلاعات را توسعه دهند که به آنها امکان استفاده از پتانسیل فناوریهای دیجیتال را میدهد. با توجه به تأثیرات فراگیر این تحول بر فرآیندها، شرکت ها و صنایع، هم محققان و هم متخصصان علاقه مند به درک بهتر مکانیسم های کلیدی در پس ظهور و تکامل تحول کسب و کار دیجیتال هستند.
این کتاب مجموعه ای را ارائه می دهد. مقالات تحقیقاتی با تمرکز بر روابط بین فناوری ها (به عنوان مثال، پلتفرم های دیجیتال، هوش مصنوعی، بلاک چین، و غیره)، فرآیندها (به عنوان مثال، تصمیم گیری، ایجاد مشترک، مالی، انطباق، و غیره) و سازمان ها (به عنوان مثال، سازمان های هوشمند). اکوسیستم های دیجیتال، صنعت 4.0، سازمان های شبکه ای مشارکتی و غیره) که در سه حوزه اصلی سازماندهی، مدیریت و کنترل دسته بندی شده اند. همچنین بینش های مهمی را در مورد اینکه چگونه تحول دیجیتال فرآیندهای سازمانی و عملکرد شرکت ها را از طریق اکتشاف و بهره برداری از منابع داخلی و از طریق ایجاد ارتباطات و پیوندهای خارجی افزایش می دهد، ارائه می دهد.
کثرت دیدگاه های ارائه شده باعث می شود این کتاب به ویژه برای کاربران، شرکت ها، دانشمندان و دولت ها مناسب باشد. محتوای کتاب بر اساس گزیدهای از بهترین مقالات (مقالههای دوسوکور اصلی) ارائه شده در کنفرانس سالانه بخش ایتالیایی AIS، که در ناپل، ایتالیا در سپتامبر 2019 برگزار شد، ارائه شده است. p>
The recent surge of interest in “digital transformation” is changing the business landscape and posing several challenges, both organizational and sectoral. This transformation involves the application of digital technology in all aspects of business, and enables organizations to create new products and services, and to find more efficient ways of doing business.
Moreover, the digital transformation is happening within and across organizations of all types and in every industry, producing a disruptive innovation that can break down the barriers between people and organizations, and help create more adaptive processes. In the information age, it is imperative for organizations to develop IT-related capabilities that allow them to leverage the potential of digital technologies. Due to the pervasive effects of this transformation on processes, firms and industries, both scholars and practitioners are interested in better understanding the key mechanisms behind the emergence and evolution of the digital business transformation.
This book presents a collection of research papers focusing on the relationships between technologies (e.g., digital platforms, AI, blockchain, etc.), processes (e.g., decision-making, co-creation, financial, compliance, etc.), and organizations (e.g., smart organizations, digital ecosystems, Industry 4.0, collaborative networked organizations, etc.), which have been categorized into three major areas: organizing, managing and controlling. It also provides critical insights into how the digital transformation is enhancing organizational processes and firms’ performance through an exploration and exploitation of internal resources, and through the establishment of external connections and linkages.
The plurality of views offered makes this book particularly relevant for users, companies, scientists, and governments. The content of the book is based on a selection of the best papers (original double-blind peer-reviewed contributions) presented at the annual conference of the Italian chapter of the AIS, which was held in Naples, Italy in September 2019.
دانلود کتاب «تحول کسب و کار دیجیتال: سازماندهی، مدیریت و کنترل در عصر اطلاعات»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.