فیزیک

طراحی سیستم های واقعیت مجازی: رویکرد ساختاریافته

Designing Virtual Reality Systems: The Structured Approach

دانلود کتاب Designing Virtual Reality Systems: The Structured Approach (به فارسی: طراحی سیستم های واقعیت مجازی: رویکرد ساختاریافته) نوشته شده توسط «Stephen J. Derby»


اطلاعات کتاب طراحی سیستم های واقعیت مجازی: رویکرد ساختاریافته

موضوع اصلی: فیزیک

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Stephen J. Derby

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 236

حجم کتاب: 6 مگابایت

کد کتاب: 9780824753696 , 0824753690

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی سیستم های واقعیت مجازی: رویکرد ساختاریافته

توسعه و نگهداری یک سیستم VR یک کار بسیار دشوار است که به دانش عمیق در بسیاری از رشته ها نیاز دارد. مشکل در پیچیدگی در نظر گرفتن همزمان بسیاری از اهداف سیستم است که برخی از آنها متناقض هستند.

این کتاب به گونه ای سازماندهی شده است که یک فرآیند توسعه مارپیچی را برای هر مرحله دنبال می کند و مشکل و راه حل های ممکن را شرح می دهد. برای هر مرحله بسیار کاربردی‌تر از سایر کتاب‌های مقدماتی، مثال‌های ملموس و راه‌حل‌های عملی برای چالش‌های فنی در ساختن یک سیستم VR ارائه شده است.

بخش 1 اصول اولیه ساخت یک سیستم VR را پوشش می‌دهد و مسائل فنی مختلف را توضیح می‌دهد. در مدل سازی شی و سازماندهی صحنه. بخش 2 به تعامل سه بعدی چندوجهی، طراحی برای تعامل قابل استفاده و طبیعی و ایجاد شبیه سازی واقعی شی می پردازد. در درجه اول برای فارغ التحصیلان سطح اول، کارشناسی ارشد و متخصصان فناوری اطلاعات نوشته شده است، همچنین این راهنمای ارزشمند است.


Developing and maintaining a VR system is a very difficult task, requiring in-depth knowledge in many disciplines. The difficulty lies in the complexity of having to simultaneously consider many system goals, some of which are conflicting.

This book is organized so that it follows a spiral development process for each stage, describing the problem and possible solutions for each stage. Much more hands-on than other introductory books, concrete examples and practical solutions to the technical challenges in building a VR system are provided.

Part 1 covers the very basics in building a VR system and explains various technical issues in object modeling and scene organization. Part 2 deals with 3D multimodal interaction, designing for usable and natural interaction and creating realistic object simulation. Primarily written for first level graduates, advanced undergraduates and IT professionals will also find this a valuable guide.

دانلود کتاب «طراحی سیستم های واقعیت مجازی: رویکرد ساختاریافته»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.