دانلود کتاب Designing Games: A Guide to Engineering Experiences (به فارسی: طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی) نوشته شده توسط «Tynan Sylvester»
اطلاعات کتاب طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: O’Reilly Media
نویسنده: Tynan Sylvester
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 416 / 415
حجم فایل: 4.89 مگابایت
کد کتاب: 1449337937 , 9781449337933
توضیحات کتاب طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی
آماده اید تا مهارت های طراحی خود را تقویت کنید؟ این کتاب چشمگشا به شما کمک میکند ساختار طراحی پشت اکثر بازیهای ویدیویی موفق امروزی را کشف کنید. شما اصول و شیوههای ساخت بازیهایی را یاد خواهید گرفت که تجربیات هیجانانگیز ایجاد میکنند – ترکیبی از مکانیک بازیهای زیبا، داستانهای جذاب، و سرعتی که بازیکنان را کاملاً غرق میکند.
در نثری واضح و قابل دسترس، طراحی حرفهای Tynan Sylvester همچنین به روند روزمره لازم برای حفظ پروژه شما در مسیر، از جمله نحوه کار با یک تیم و نحوه جلوگیری از بن بست های خلاقانه نگاه می کند. مملو از مثالها، این کتاب درک شما را از طراحی بازی تغییر میدهد.
- مکانیک بازی ایجاد کنید تا طیف وسیعی از احساسات را برانگیزد و بازیهای متنوعی را ارائه دهید
- گزینههای متعددی را کاوش کنید. ترکیب روایت با تعامل
- ایجاد تعاملاتی که به گیمرهای چندنفره اجازه می دهد در ذهن یکدیگر نفوذ کنند
- بازیکنان را از طریق پاداش هایی که با بقیه بازی هماهنگ است انگیزه دهید
- ایجاد یک واژگان استعاره ای برای کمک به بازیکنان برای یادگیری اینکه کدام جنبه های طراحی مکانیک بازی هستند
- طراحی خود را از طریق تکرار برنامه ریزی کنید، آزمایش کنید و تجزیه و تحلیل کنید نه اینکه همه چیز را از قبل تصمیم بگیرید
- بیاموزید که موقعیت بازی شما در بازار چگونه تاثیر خواهد داشت. طرح شما
Ready to give your design skills a real boost? This eye-opening book helps you explore the design structure behind most of today’s hit video games. You’ll learn principles and practices for crafting games that generate emotionally charged experiences—a combination of elegant game mechanics, compelling fiction, and pace that fully immerses players.
In clear and approachable prose, design pro Tynan Sylvester also looks at the day-to-day process necessary to keep your project on track, including how to work with a team, and how to avoid creative dead ends. Packed with examples, this book will change your perception of game design.
- Create game mechanics to trigger a range of emotions and provide a variety of play
- Explore several options for combining narrative with interactivity
- Build interactions that let multiplayer gamers get into each other’s heads
- Motivate players through rewards that align with the rest of the game
- Establish a metaphor vocabulary to help players learn which design aspects are game mechanics
- Plan, test, and analyze your design through iteration rather than deciding everything up front
- Learn how your game’s market positioning will affect your design
دانلود کتاب «طراحی بازی: راهنمای تجربیات مهندسی»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.