دانلود کتاب Customer Service For Dummies (به فارسی: خدمات مشتری برای Dummies) نوشته شده توسط «Karen Leland – Keith Bailey»
اطلاعات کتاب خدمات مشتری برای Dummies
موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: For Dummies
نویسنده: Karen Leland – Keith Bailey
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2006
تعداد صفحه: 400
حجم فایل: 2.02 مگابایت
کد کتاب: 0471768693 , 9780471768692
نوبت چاپ: 3
توضیحات کتاب خدمات مشتری برای Dummies
همانند دیگر کتابهای «دومیمز»، این کتاب نمای کلی بسیار جامعی از موضوع ارائه میکند. نویسندگان متخصصان با تجربه در این زمینه هستند و به وضوح تخصص زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارند. کتابهای «دومیس» به شیوهای جذاب و آسان برای هضم تنظیم شدهاند. برای الهام گرفتن، عالی است.
سایمون هازلدین نویسنده «خدمات مشتری برهنه»، «فروش بند برهنه» و «مذاکره با بند برهنه»
Simon Hazeldine Author of ‘Bare Knuckle Customer Service’, ‘Bare Knuckle Selling’ and ‘Bare Knuckle Negotiating’
دانلود کتاب «خدمات مشتری برای Dummies»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)