تجارت

خدمات مشتری برای Dummies

Customer Service For Dummies

دانلود کتاب Customer Service For Dummies (به فارسی: خدمات مشتری برای Dummies) نوشته شده توسط «Karen Leland – Keith Bailey»


اطلاعات کتاب خدمات مشتری برای Dummies

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – دیگران

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: For Dummies

نویسنده: Karen Leland – Keith Bailey

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 400

حجم فایل: 2.02 مگابایت

کد کتاب: 0471768693 , 9780471768692

نوبت چاپ: 3

توضیحات کتاب خدمات مشتری برای Dummies

همانند دیگر کتاب‌های «دومیمز»، این کتاب نمای کلی بسیار جامعی از موضوع ارائه می‌کند. نویسندگان متخصصان با تجربه در این زمینه هستند و به وضوح تخصص زیادی برای به اشتراک گذاشتن دارند. کتاب‌های «دومیس» به شیوه‌ای جذاب و آسان برای هضم تنظیم شده‌اند. برای الهام گرفتن، عالی است.

سایمون هازلدین نویسنده «خدمات مشتری برهنه»، «فروش بند برهنه» و «مذاکره با بند برهنه»


As with other ‘Dummies’ books this provides a pretty comprehensive overview of the subject. The authors are experienced professionals in the field and clearly have much expertise to share. The ‘Dummies’ books are laid out in an appealing and easy to digest way. Great to dip into for inspiration.

Simon Hazeldine Author of ‘Bare Knuckle Customer Service’, ‘Bare Knuckle Selling’ and ‘Bare Knuckle Negotiating’

دانلود کتاب «خدمات مشتری برای Dummies»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید