نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

ایجاد واقعیت های افزوده و مجازی: تئوری و عمل برای محاسبات فضایی نسل بعدی

Creating Augmented and Virtual Realities: Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing

دانلود کتاب Creating Augmented and Virtual Realities: Theory and Practice for Next-Generation Spatial Computing (به فارسی: ایجاد واقعیت های افزوده و مجازی: تئوری و عمل برای محاسبات فضایی نسل بعدی) نوشته شده توسط «Erin Pangilinan – Steve Lukas – Vasanth Mohan»


اطلاعات کتاب ایجاد واقعیت های افزوده و مجازی: تئوری و عمل برای محاسبات فضایی نسل بعدی

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: O’Reilly Media

نویسنده: Erin Pangilinan – Steve Lukas – Vasanth Mohan

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2019

تعداد صفحه: 372 / 371

حجم فایل: 64.52 مگابایت

کد کتاب: 1492044199 , 9781492044192

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب ایجاد واقعیت های افزوده و مجازی: تئوری و عمل برای محاسبات فضایی نسل بعدی

علی‌رغم تلاش‌های رایج در سال‌های اخیر به واقعیت افزوده و مجازی، محاسبات فضایی هنوز در آستانه استفاده اصلی قرار دارد. امروزه توسعه دهندگان، هنرمندان و طراحانی که به دنبال ورود به این حوزه هستند، مکان های کمی برای دریافت راهنمایی های متخصص دارند. در این کتاب، ارین پانگیلینان، استیو لوکاس و واسانث موهان خط لوله توسعه AR و VR را بررسی می‌کنند و تمرینات عملی را برای کمک به شما در تقویت مهارت‌های خود ارائه می‌کنند.

از طریق آموزش های گام به گام، یاد خواهید گرفت که چگونه برنامه های کاربردی و تجربیات مبتنی بر تئوری و با حمایت از موارد استفاده صنعتی بسازید. در هر بخش از کتاب، متخصصان صنعت، از جمله تیمونی وست، ویکتور پریساکاریو، و نیکلاس مولو، به نویسندگان می‌پیوندند تا فناوری محاسبات فضایی را توضیح دهند.

این کتاب در سه بخش شامل موارد زیر است:
• هنر و طراحی: محاسبات فضایی و تعاملات طراحی، تعامل انسان محور و طراحی حسی، و ابزارهای ایجاد محتوا برای هنر دیجیتال را کاوش کنید
• توسعه فنی: تفاوت های بین ARKit، ARCore و سیستم های مبتنی بر نقشه برداری فضایی را بررسی کنید. روش‌های توسعه بین پلتفرمی را در نمایشگرهای روی سر بیاموزید
• موارد استفاده: بیاموزید که چگونه تجسم داده‌ها و یادگیری ماشین و هوش مصنوعی در محاسبات فضایی، آموزش، ورزش، سلامت و سایر برنامه‌های کاربردی سازمانی کار می‌کنند.


Despite popular forays into augmented and virtual reality in recent years, spatial computing still sits on the cusp of mainstream use. Developers, artists, and designers looking to enter this field today have few places to turn for expert guidance. In this book, Erin Pangilinan, Steve Lukas, and Vasanth Mohan examine the AR and VR development pipeline and provide hands-on practice to help you hone your skills.

Through step-by-step tutorials, you’ll learn how to build practical applications and experiences grounded in theory and backed by industry use cases. In each section of the book, industry specialists, including Timoni West, Victor Prisacariu, and Nicolas Meuleau, join the authors to explain the technology behind spatial computing.

In three parts, this book covers:
• Art and design: Explore spatial computing and design interactions, human-centered interaction and sensory design, and content creation tools for digital art
• Technical development: Examine differences between ARKit, ARCore, and spatial mapping-based systems; learn approaches to cross-platform development on head-mounted displays
• Use cases: Learn how data and machine learning visualization and AI work in spatial computing, training, sports, health, and other enterprise applications

دانلود کتاب «ایجاد واقعیت های افزوده و مجازی: تئوری و عمل برای محاسبات فضایی نسل بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید