مدیریت

ایجاد یک استارتاپ مبتنی بر تجربه مشتری: یک چارچوب گام به گام (راهنماهای کسب و کار در حال حرکت)

Creating a Customer Experience-Centric Startup: A Step-by-Step Framework (Business Guides on the Go)

دانلود کتاب Creating a Customer Experience-Centric Startup: A Step-by-Step Framework (Business Guides on the Go) (به فارسی: ایجاد یک استارتاپ مبتنی بر تجربه مشتری: یک چارچوب گام به گام (راهنماهای کسب و کار در حال حرکت)) نوشته شده توسط «Thomas Suwelack – Manuel Stegemann – Feng Xia Ang»


اطلاعات کتاب ایجاد یک استارتاپ مبتنی بر تجربه مشتری: یک چارچوب گام به گام (راهنماهای کسب و کار در حال حرکت)

موضوع اصلی: تجارت و اقتصاد – مدیریت و رهبری

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: Thomas Suwelack – Manuel Stegemann – Feng Xia Ang

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2022

تعداد صفحه: 163

حجم فایل: 3.83 مگابایت

کد کتاب: 3030924572 , 9783030924577

توضیحات کتاب ایجاد یک استارتاپ مبتنی بر تجربه مشتری: یک چارچوب گام به گام (راهنماهای کسب و کار در حال حرکت)

این کتاب توضیح می دهد که چگونه استارتاپ ها و برندها به طور کلی می توانند به سطح بالایی از تجربه مشتری (CX) در زمان پویا و رقابتی امروز دست یابند. یک چارچوب خوب ساختار یافته و کاربردی آسان برای تجربه مشتری، تجربه مشتری را به عنوان نقطه شروع و پایان تمام فعالیت های تجاری تعریف می کند. مراحل و ابزارهای چارچوب (مانند NPS، نقشه همدلی، سفر مشتری، دایره طلایی، تفکر طراحی، تست A/B) به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حداکثر تأثیر را بر ساخت موفقیت‌آمیز شرکت و تجربه مشتری داشته باشند، که در ابتدا کلید تولید است. و خریداران تکراری که طرفدار این شرکت می شوند. این ابزارها از رشته‌های مختلفی مانند مدیریت، طراحی، دیجیتالی‌سازی یا روان‌شناسی سرچشمه می‌گیرند – زیرا تنها یک رویکرد بین‌رشته‌ای بینش‌های برتر را برای شروع فعالیت‌های مشتری مناسب در زمان‌های بسیار رقابتی امروزی امکان‌پذیر می‌سازد. با استفاده از این کتاب، می توان به طور سیستماتیک به تجربه مشتری نگاه کرد و استراتژی خود را برای موفقیت استخراج کرد.

موارد زیر مشارکت‌های اصلی این کتاب است:

·        یک راهنمای گام به گام روشن برای ایجاد یک شرکت مبتنی بر تجربه مشتری ارائه می‌کند

·        تأثیرگذارترین را معرفی می‌کند. ابزارهایی که مدیران می‌توانند برای تکمیل موفقیت‌آمیز هر مرحله از چارچوب ما استفاده کنند

·        مدیران را در فرآیند ایجاد یک استارت‌آپ راهنمایی می‌کند، که کمتر به ارائه ایده‌های کسب‌وکار نوآورانه به شکل جادویی مربوط می‌شود. درباره به کارگیری اصول اثبات شده در زمینه جدید


This book explains how startups and brands in general can achieve a high level of customer experience (CX) in today’s dynamic and competitive times. A well-structured and easy to apply customer experience framework defines customer experience as the start and end point of all business activities. The framework steps and tools (such as NPS, Empathy Map, Customer Journey, Golden Circle, Design Thinking, A/B-Testing) are designed to have a maximum impact on successful company building and the customer experience, which is key to generate first and repeat buyers that become fans of the company. The tools originate from different disciplines, such as management, design, digitisation or psychology – as only an interdisciplinary approach enables superior insights for initiating the right customer activities in today’s highly competitive times. With this book, it is possible to look at customer experience systematically and derive your own strategy towards success. 

The following are the main contributions of this book:

·        Provides a clear step-by-step guide to create a customer experience-centric company

·        Introduces most impactful tools that managers can use to successfully complete every step of our framework

·        Guides managers through the process of creating a start-up, which is less about magically coming up with innovative business ideas, but rather about applying proven principles in a new context

دانلود کتاب «ایجاد یک استارتاپ مبتنی بر تجربه مشتری: یک چارچوب گام به گام (راهنماهای کسب و کار در حال حرکت)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید