آموزش و پرورش

رویارویی با چالش های فرهنگ مشارکتی: آموزش رسانه برای قرن بیست و یکم (گزارش های بنیاد جان دی و کاترین تی مک آرتور در مورد رسانه های دیجیتال و یادگیری)

Confronting the Challenges of Participatory Culture: Media Education for the 21st Century (John D. and Catherine T. MacArthur Foundation Reports on Digital Media and Learning)

دانلود کتاب Confronting the Challenges of Participatory Culture: Media Education for the 21st Century (John D. and Catherine T. MacArthur Foundation Reports on Digital Media and Learning) (به فارسی: رویارویی با چالش های فرهنگ مشارکتی: آموزش رسانه برای قرن بیست و یکم (گزارش های بنیاد جان دی و کاترین تی مک آرتور در مورد رسانه های دیجیتال و یادگیری)) نوشته شده توسط «Henry Jenkins»


اطلاعات کتاب رویارویی با چالش های فرهنگ مشارکتی: آموزش رسانه برای قرن بیست و یکم (گزارش های بنیاد جان دی و کاترین تی مک آرتور در مورد رسانه های دیجیتال و یادگیری)

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: The MIT Press

نویسنده: Henry Jenkins

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 145 / 146

حجم فایل: 619 کیلوبایت

کد کتاب: 0262513625 , 9780262513623

توضیحات کتاب رویارویی با چالش های فرهنگ مشارکتی: آموزش رسانه برای قرن بیست و یکم (گزارش های بنیاد جان دی و کاترین تی مک آرتور در مورد رسانه های دیجیتال و یادگیری)

امروزه بسیاری از نوجوانانی که از اینترنت استفاده می‌کنند، فعالانه در فرهنگ‌های مشارکتی شرکت می‌کنند – پیوستن به جوامع آنلاین (فیس‌بوک، تابلوهای پیام، قبیله‌های بازی)، تولید کارهای خلاقانه در اشکال جدید (نمونه‌گیری دیجیتال، مودینگ، فیلم‌سازی طرفداران، داستان‌های فن‌آور)، کار در تیم‌ها. برای تکمیل وظایف و توسعه دانش جدید (مانند ویکی پدیا)، و شکل دادن به جریان رسانه (مانند وبلاگ نویسی یا پادکست). تعداد فزاینده ای از بورس تحصیلی مزایای بالقوه این فعالیت ها را نشان می دهد، از جمله فرصت هایی برای یادگیری همتا به همتا، توسعه مهارت های مفید در محیط کار مدرن، و درک قدرتمندتر از شهروندی. برخی استدلال می کنند که جوانان این مهارت ها و شایستگی های کلیدی را به تنهایی از طریق تعامل با فرهنگ عامه بدست می آورند. اما مشکلات دسترسی نابرابر، فقدان شفافیت رسانه‌ای، و فروپاشی اشکال سنتی اجتماعی‌سازی و آموزش حرفه‌ای نقشی را برای مداخله سیاست‌گذاری و آموزشی نشان می‌دهد. هدف این گزارش تغییر گفت‌وگو درباره «شکاف دیجیتال» از پرسش‌های مربوط به دسترسی به فن آوری به پرسش هایی در مورد دسترسی به فرصت هایی برای مشارکت در فرهنگ مشارکتی و چگونگی ایجاد فرصتی برای همه جوانان برای توسعه شایستگی های فرهنگی و مهارت های اجتماعی مورد نیاز. نویسندگان استدلال می‌کنند که پرورش این مهارت‌ها نیازمند یک رویکرد سیستمی به آموزش رسانه است. مدارس، برنامه‌های بعد از مدرسه و والدین همگی نقش‌های متمایزی دارند.


Many teens today who use the Internet are actively involved in participatory cultures — joining online communities (Facebook, message boards, game clans), producing creative work in new forms (digital sampling, modding, fan videomaking, fan fiction), working in teams to complete tasks and develop new knowledge (as in Wikipedia), and shaping the flow of media (as in blogging or podcasting). A growing body of scholarship suggests potential benefits of these activities, including opportunities for peer-to-peer learning, development of skills useful in the modern workplace, and a more empowered conception of citizenship. Some argue that young people pick up these key skills and competencies on their own by interacting with popular culture; but the problems of unequal access, lack of media transparency, and the breakdown of traditional forms of socialization and professional training suggest a role for policy and pedagogical intervention.This report aims to shift the conversation about the “digital divide” from questions about access to technology to questions about access to opportunities for involvement in participatory culture and how to provide all young people with the chance to develop the cultural competencies and social skills needed. Fostering these skills, the authors argue, requires a systemic approach to media education; schools, afterschool programs, and parents all have distinctive roles to play.The John D. and Catherine T. MacArthur Foundation Reports on Digital Media and Learning

دانلود کتاب «رویارویی با چالش های فرهنگ مشارکتی: آموزش رسانه برای قرن بیست و یکم (گزارش های بنیاد جان دی و کاترین تی مک آرتور در مورد رسانه های دیجیتال و یادگیری)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید