آموزش و پرورش

تکنیک های مدیریت کلاس درس

Classroom Management Techniques

دانلود کتاب Classroom Management Techniques (به فارسی: تکنیک های مدیریت کلاس درس) نوشته شده توسط «Jim Scrivener»


اطلاعات کتاب تکنیک های مدیریت کلاس درس

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Jim Scrivener

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار:

تعداد صفحه: 318

حجم فایل: 142.94 مگابایت

توضیحات کتاب تکنیک های مدیریت کلاس درس

Cambridge: Cambridge University Press, 2012. — 315 p. – (کتابهای کمبریج برای معلمان زبان). — ISBN 978-0-52174185-9. برنده کلی جایزه کتاب زبان انگلیسی دوک ادینبورگ ESU ESU در سال 2012، تکنیک های مدیریت کلاس طیف وسیعی از تکنیک های عملی را ارائه می دهد تا به معلمان کمک کند از فضای آموزشی خود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و دانش آموزان را وادار به کار کنند. به روش های متمرکز تر این به معلمان کمک می کند تا مشکلات کلاس را پیش بینی کرده و از آنها اجتناب کنند و به آنها اجازه می دهد تا زمان بیشتری را به فعالیت های معنادار اختصاص دهند. این کتاب با تجزیه و تحلیل کلاس درس از سه منظر: کلاس درس، معلم و فراگیران، تحلیلی اساسی از 14 نوع مداخله معلم ارائه می دهد و به معلمان اجازه می دهد تا نحوه برقراری ارتباط با فراگیران را بررسی کنند. مدیریت کلاس در مورد ایجاد درست است. شرایط برای یادگیری موثر – از هر روشی که استفاده می کنید، کلاس درس شما هر چه باشد و دانش آموزان شما چه کسانی هستند. تکنیک‌های مدیریت کلاس، طیف وسیعی از تکنیک‌های کاربردی و ساده را ارائه می‌کند که به شما کمک می‌کند از فضای آموزشی خود بهترین استفاده را ببرید و دانش‌آموزان خود را به روش‌های متمرکزتری کار کنند. این کتاب به شما الهام می‌دهد تا ایده‌های تازه را امتحان کنید. پایه تا تجربی تر همچنین به شما کمک می‌کند تا مشکلات کلاس را پیش‌بینی کنید و از آن اجتناب کنید، و به شما اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری را به فعالیت‌های مفید و معنادار اختصاص دهید. راهنمای کامل و ضروری مبتنی بر فعالیت برای مدیریت کلاس درس ELT.
شامل تکنیک‌هایی است که به وضوح ارائه شده و آسان است. برای اجرا، به حداقل آمادگی نیاز دارد.
کلاس درس را از سه منظر تجزیه و تحلیل می کند: کلاس درس، معلم و فراگیران.
تحلیل اساسی از 14 نوع مداخله معلم را ارائه می دهد، که به شما امکان می دهد واقعاً روش خود را بررسی کنید. با فراگیران ارتباط برقرار کنید.
به شما نشان می‌دهد که چگونه تعامل را در درس‌های خود تسهیل کنید و همه را وادار به صحبت کنید.
با مسائل آموزشی حیاتی مانند کلاس‌های سطح مختلط، شرایط فیزیکی دشوار و نظم و انضباط سروکار دارد.
راه‌حل‌های واقعی برای کلاس درس واقعی ارائه می‌کند. مشکلات.Примечание. 50 صفحه 211 214 216 217 219 221 222 225 230 234 235 236 238 248 253 254 255 256 252 252 280, 282, 284, 293, 296).محتوای مقدمه کلاس درس
طرح بندی های مختلف کلاس
تنظیم اتاق برای فعالیت های خاص
جلوگیری از هرج و مرج هنگام چیدمان مجدد اتاق
ترتیب های موثر صندلی
موقعیت های متفاوت معلم
استفاده از فضای محدود
به اشتراک گذاری کلاس های درس
بهبود محیط کلاس
طراحی و تصمیمات خرید معلم
خود بودن
ایجاد و حفظ رابطه
روش های گوش دادن
برگرداندن افزایش و کاهش صدا
پیدا کردن لحن صدای مناسب
تغییر میزان کنترل شما
اشارات و حالات چهره
زبان معلم
استفاده از شهود
معلم به عنوان محقق، زبان آموزان
یادگیری اسامی
کمک به گروه t o با هم کار کنید
کلاسهای سطح مختلط
کلاسهای بزرگ
افراد
رویکرد یادگیرنده محور مداخلات کلیدی معلم
حمایتگر بودن
اعلام اختیار
دستورالعمل دادن
گفتن
>برانگیختن
پرسش کردن
بررسی یادگیری و درک
کاتالیزور بودن
ساختارسازی و نشانه گذاری
تشویق، بازخورد و ستایش
ارائه پیام های دشوار
اجازه دادن به احساسات
غیر مفید بودن
ناپدید شدن تعامل تسهیل کننده
کار کل کلاس
تشویق دانش آموزان به صحبت
تعامل پژوهشی
کاهش صحبت های غیر ضروری معلم
آیا دانش آموزان باید دستان خود را بالا ببرند؟
آموزش دانش آموزان برای گوش دادن به یکدیگر
توقف اعتبار پاسخ‌های دانش‌آموز
جفت و گروه
ایجاد جفت و گروه
جذاب نگه داشتن کار زوجی و کار گروهی
ترغیب زبان‌آموزان ساکت‌تر برای صحبت در دو یا گروه
نظارت به صورت جفتی و گروهی کار
تشویق دانش آموزان به استفاده از زبان انگلیسی
تخصیص نقش های گروهی-شرکت کننده
توجیه کردن ir و کار گروهی برای دانش آموزان
جهان
تعامل فراتر از دیوارهای کلاس برقراری و حفظ رفتار مناسب
زمینه سازی برای رفتار مثبت
مقابله با اختلالات کوچک
مسائل نظم و انضباط جدی درس ها
شروع درس
استفاده از تخته
کتاب درسی
زمان و سرعت
دستورالعمل
منابع کم تکنولوژی
کار با کامپیوتر
پس از انجام کار
درس های پایانی
پایان دوره های کلاس درس فهرست کتاب مدیریتIndexСпециально для Twirpx.


Cambridge : Cambridge University Press, 2012. — 315 p. — (Cambridge Handbooks for Language Teachers). — ISBN 978-0-52174185-9.Overall winner of the 2012 HRH The Duke of Edinburgh ESU English Language Book Award, Classroom Management Techniques offers a huge range of practical techniques to help teachers make the most of their teaching space and get students working in more focused ways. It helps teachers anticipate and avoid problems in the classroom, allowing more time to be devoted to meaningful activities. By analysing the classroom from three perspectives: the classroom, the teacher and the learners, this book presents a ground-breaking analysis of 14 kinds of teacher intervention, allowing teachers to examine the way they communicate with learners.Classroom management is about creating the right conditions for effective learning – whichever method you use, whatever your classroom is like and whoever your students are. Classroom Management Techniques offers a huge range of down-to-earth, practical techniques that will help you make the most of your teaching space and get your students working in more focused ways.This book will inspire you to try out fresh ideas, from the basic to the more experimental. It will also help you to anticipate and avoid problems in the classroom, allowing more time to be devoted to useful, meaningful activities.A complete and essential activity-based guide to ELT classroom management.
Includes techniques that are clearly presented and easy to implement, requiring minimal preparation.
Analyses the classroom from three perspectives: the classroom, the teacher and the learners.
Presents a ground-breaking analysis of 14 kinds of teacher intervention, allowing you to really examine the way you communicate with learners.
Shows you how to facilitate interaction in your lessons and get everyone talking.
Deals with critical teaching issues such as mixed level classes, difficult physical conditions and discipline.
Delivers real solutions for real classroom problems.Примечание. Качество высокое, но в книге отсутствуют 50 страниц (150, 152, 154, 157, 158, 162, 164, 165, 170, 175, 178, 186, 187, 189, 190, 191, 200, 203, 207, 208, 211, 214, 216, 217, 219, 221, 222, 225, 230, 234, 235, 236, 238, 248, 253, 254, 255, 256, 258, 260, 262, 265, 271, 277, 279, 280, 282, 284, 293, 296).ContentsIntroductionThe classroom
Different classroom layouts
Setting up the room for specific activities
Avoiding chaos when rearranging the room
Effective seating arrangements
Varying teacher positions
Using a limited space
Sharing classrooms
Improving the classroom environment
Design and purchasing decisionsThe teacher
Being yourself
Establishing and maintaining rapport
Ways of listening
Turning the volume up and down
Finding the right voice tone
Varying the quantity of your control
Gestures and facial expressions
The teacher’s language
Using intuition
The teacher as researcherThe learners
Learning names
Helping the group to work together
Mixed-level classes
Large classes
Individuals
A learner-centred approachKey teacher interventions
Being supportive
Asserting authority
Giving instructions
Telling
Eliciting
Questioning
Checking learning and understanding
Being catalytic
Structuring and signposting
Giving encouragement, feedback and praise
Giving difficult messages
Permitting emotion
Being unhelpful
VanishingFacilitating interaction
Whole-class work
Encouraging students to speak
Researching interaction
Reducing unnecessary teacher talk
Should students put up their hands?
Training students to listen to each other
Withholding validation of student answers
Pairs and groups
Making pairs and groups
Keeping pair work and group work interesting
Encouraging quieter learners to speak in pairs or groups
Monitoring pair and group work
Encouraging students to use English
Allocating group-participant roles
Justifying pair and group work to students
The world
Interaction beyond the classroom wallsEstablishing and maintaining appropriate behaviour
Setting the stage for positive behaviour
Dealing with small disruptions
Serious discipline issuesLessons
Starting lessons
Using the board
The coursebook
Time and pace
Handouts
Low-tech resources
Working with computers
Post-task
Closing lessons
Closing coursesClassroom management booklistIndexСпециально для Twirpx.

دانلود کتاب «تکنیک های مدیریت کلاس درس»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید