آموزش و پرورش

تفکر ریاضی کودکان در سال های ابتدایی (کودکان، معلمان و یادگیری)

Children's Mathematical Thinking in Primary Years (Children, Teachers and Learning)

دانلود کتاب Children’s Mathematical Thinking in Primary Years (Children, Teachers and Learning) (به فارسی: تفکر ریاضی کودکان در سال های ابتدایی (کودکان، معلمان و یادگیری)) نوشته شده توسط «Julia Anghileri»


اطلاعات کتاب تفکر ریاضی کودکان در سال های ابتدایی (کودکان، معلمان و یادگیری)

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Continuum

نویسنده: Julia Anghileri

زبان: english

فرمت کتاب: DJVU (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2005

تعداد صفحه: 192 / 193

حجم فایل: 2.80 مگابایت

کد کتاب: 0826479111 , 9780826479112

توضیحات کتاب تفکر ریاضی کودکان در سال های ابتدایی (کودکان، معلمان و یادگیری)

این مجموعه محبوب Continuum که عمدتاً برای معلمان و معلمان کارآموز در نظر گرفته شده است، تأکید زیادی بر تمرین دارد، اما در عین حال آخرین تحقیقات در این زمینه را در خود جای داده است. این کتاب اعتقاد قوی به توانایی کودکان در یادگیری و توانایی معلمان برای افزایش پتانسیل یادگیری کودکان را نشان می دهد. نویسندگان سریال، پزشکان برجسته ای در زمینه خود هستند که با اقتدار، اما بدون اصطلاحات خاص، می نویسند. با استفاده از چارچوب سازنده‌گرایانه‌ای که برای یادگیری به‌طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود، معلمان به محدودیت‌های رویه‌های آموزش داده می‌شوند و راه‌هایی برای تشویق کودکان به ایجاد دانش و درک خود در ریاضیات پیدا می‌کنند. چالش معلمان ترویج محیطی است که تفکر ریاضی را تشویق می کند که در آن دانش آموزان با همه توانایی ها قادر به دستیابی به پتانسیل کامل خود باشند. این متن تجربیات معلمان و محققانی را گرد هم می‌آورد که روش‌های ریاضی کار کودکان را بررسی می‌کنند تا محیط یادگیری بهتری را در کلاس درس فراهم کنند. همچنین به مسائل کلیدی در تدریس ریاضی فعلی می پردازد.


This popular Continuum series, intended chiefly for teachers and trainee teachers, places strong emphasis on practice but at the same time incorporates the latest research in the field. The book demonstrates a strong belief in the ability of children to learn, and in the ability of teachers to increase children’s learning potential. The series authors are distinguished practitioners in their fields who write with authority, but without jargon. With the increasingly popular constructivist framework for learning, teachers are coming to recognize the limitations of taught procedures and to find ways to encourage children to generate their own knowledge and understanding in mathematics. The challenge for teachers is to promote an environment that encourages mathematical thinking in which pupils of all abilities are able to achieve their full potential. This text brings together experiences of teachers and researchers who examine the ways children work mathematically, in order to provide an enhanced learning environment within the classroom. It also addresses key issues in current maths teaching.

دانلود کتاب «تفکر ریاضی کودکان در سال های ابتدایی (کودکان، معلمان و یادگیری)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید