دانلود کتاب Characterizing Pedagogical Flow: An Investigation of Mathematics and Science Teaching in Six Countries (به فارسی: مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور) نوشته شده توسط «W.H. Schmidt»
اطلاعات کتاب مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور
موضوع اصلی: ریاضیات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer
نویسنده: W.H. Schmidt
زبان: English
فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 1996
تعداد صفحه: 232
حجم کتاب: 10 مگابایت
کد کتاب: 0792342720
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور
مشخص کردن جریان آموزشی نتیجهگیری از یک پروژه تحقیقاتی ملی چند رشتهای را ارائه میکند که روشهای کمی و کیفی را با هم ترکیب میکند. این پروژه برنامه درسی ریاضیات و علوم، تدریس و شیوه های کلاس درس را در شش کشور مورد بررسی قرار داد. این پروژه با تمرکز بر کلاسهای درس برای نوجوانان نه و سیزده ساله، به پرسشنامههای پیشینه دانشآموز، معلم و مدرسه که در سومین مطالعه بینالمللی ریاضی و علوم (TIMSS) که اخیراً توسط انجمن بینالمللی ارزیابی پیشرفت تحصیلی انجام شده، مورد استفاده قرار گرفت، به اوج خود رسید. (IEA). این کار پرتره هایی از آموزش ریاضی و علوم را تولید کرد که برای هر یک از کشورهای درگیر به طور چشمگیری متفاوت بود: فرانسه، ژاپن، نروژ، اسپانیا، سوئیس و ایالات متحده. پیشنهاد میشود که این تفاوتها ممکن است با تعامل برنامه درسی و آموزش به شیوهای منحصربهفرد فرهنگی توضیح داده شود که تجربیات یادگیری کلاسی را به همراه دارد که از لحاظ کیفی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. این ایده پیامدهای عمیقی برای چگونگی تفسیر تحقیقات آموزش بین المللی دارد. پیامدها و توصیههای مورد بحث برای محققان و همچنین سیاستگذارانی که از تحقیقات آموزش بینالمللی استفاده میکنند مورد علاقه خواهد بود.
دانلود کتاب «مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.