نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور

Characterizing Pedagogical Flow: An Investigation of Mathematics and Science Teaching in Six Countries

دانلود کتاب Characterizing Pedagogical Flow: An Investigation of Mathematics and Science Teaching in Six Countries (به فارسی: مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور) نوشته شده توسط «W.H. Schmidt»


اطلاعات کتاب مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer

نویسنده: W.H. Schmidt

زبان: English

فرمت کتاب: pdf (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1996

تعداد صفحه: 232

حجم کتاب: 10 مگابایت

کد کتاب: 0792342720

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور

مشخص کردن جریان آموزشی نتیجه‌گیری از یک پروژه تحقیقاتی ملی چند رشته‌ای را ارائه می‌کند که روش‌های کمی و کیفی را با هم ترکیب می‌کند. این پروژه برنامه درسی ریاضیات و علوم، تدریس و شیوه های کلاس درس را در شش کشور مورد بررسی قرار داد. این پروژه با تمرکز بر کلاس‌های درس برای نوجوانان نه و سیزده ساله، به پرسش‌نامه‌های پیشینه دانش‌آموز، معلم و مدرسه که در سومین مطالعه بین‌المللی ریاضی و علوم (TIMSS) که اخیراً توسط انجمن بین‌المللی ارزیابی پیشرفت تحصیلی انجام شده، مورد استفاده قرار گرفت، به اوج خود رسید. (IEA). این کار پرتره هایی از آموزش ریاضی و علوم را تولید کرد که برای هر یک از کشورهای درگیر به طور چشمگیری متفاوت بود: فرانسه، ژاپن، نروژ، اسپانیا، سوئیس و ایالات متحده. پیشنهاد می‌شود که این تفاوت‌ها ممکن است با تعامل برنامه درسی و آموزش به شیوه‌ای منحصربه‌فرد فرهنگی توضیح داده شود که تجربیات یادگیری کلاسی را به همراه دارد که از لحاظ کیفی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. این ایده پیامدهای عمیقی برای چگونگی تفسیر تحقیقات آموزش بین المللی دارد. پیامدها و توصیه‌های مورد بحث برای محققان و همچنین سیاست‌گذارانی که از تحقیقات آموزش بین‌المللی استفاده می‌کنند مورد علاقه خواهد بود.


Characterizing Pedagogical Flow presents conclusions from a multi-disciplinary, national research project blending quantitative and qualitative methodologies. The project investigated the mathematics and science curriculum, teaching, and classroom practices in six countries. Focusing on classrooms for nine- and thirteen-year olds, this project culminated in the student, teacher, and school background questionnaires used in the recently conducted Third International Mathematics and Science Study (TIMSS) sponsored by the International Association for the Evaluation of Educational Achievement (IEA). The work produced portraits of mathematics and science education that were dramatically different for each of the countries involved: France, Japan, Norway, Spain, Switzerland, and the United States. It is proposed that these differences may be explained by the interaction of curriculum and pedagogy in a culturally unique manner which yields classroom learning experiences that are qualitatively different from country to country. This idea has profound implications for how international education research is interpreted. The implications and recommendations discussed will be of interest to researchers as well as to the policy makers who make use of international education research

دانلود کتاب «مشخص کردن جریان آموزشی: بررسی تدریس ریاضیات و علوم در شش کشور»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.