آموزش و پرورش

تغییر آموزش، تغییر زمان: درس هایی از یک کلاس درس علوم شهرستان آفریقای جنوبی

Changing Teaching, Changing Times: Lessons from a South African Township Science Classroom

دانلود کتاب Changing Teaching, Changing Times: Lessons from a South African Township Science Classroom (به فارسی: تغییر آموزش، تغییر زمان: درس هایی از یک کلاس درس علوم شهرستان آفریقای جنوبی) نوشته شده توسط «J. Clark – C. Linder»


اطلاعات کتاب تغییر آموزش، تغییر زمان: درس هایی از یک کلاس درس علوم شهرستان آفریقای جنوبی

موضوع اصلی: مطالعات و آموزش آموزش و پرورش – آموزش و تدریس در مدرسه

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sense Publishers

نویسنده: J. Clark – C. Linder

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2006

تعداد صفحه: 291

حجم فایل: 1.85 مگابایت

کد کتاب: 9077874208 , 9789077874202

توضیحات کتاب تغییر آموزش، تغییر زمان: درس هایی از یک کلاس درس علوم شهرستان آفریقای جنوبی

این داستان یک معلم علوم و کار او در یک مدرسه متوسطه شهری پرجمعیت و کم منابع در آفریقای جنوبی معاصر است. در حالی که در زمان حال استوار است، اما همچنین سفری به گذشته است و روشن می کند که چگونه میراث آموزش آپارتاید همچنان تأثیر عمده ای بر آموزش و یادگیری در آفریقای جنوبی دارد. تغییر آموزش، تغییر زمان: درس هایی از کلاس درس علوم شهرستان آفریقای جنوبی جاناتان کلارک، کالج False Bay FET، کیپ تاون، آفریقای جنوبی سدریک لیندر، دانشگاه اوپسالا، سوئد و دانشگاه کیپ غربی، آفریقای جنوبی این کتاب دارای یک خط داستانی جذاب است. همراه با یادداشت های بسیار ارجاع شده در پایان هر فصل. این برای مخاطبان گسترده ای در نظر گرفته شده است که شامل خوانندگان عمومی، سیاست گذاران، معلمان مربیان، محققان و مهمتر از همه، متخصصان در این زمینه می شود. زیرا، در حالی که نقش محدودکننده قدرتمندی را که هم زمینه و هم دانش‌آموزان در میانجی‌گری عملکرد معلم ایفا می‌کنند، به ما یادآوری می‌کند، اما به قدرت عاملیت فردی نیز گواهی می‌دهد. به این ترتیب، این تجلیل از اقدامات یک معلم معمولی است که تمایل او به ترک مسیرهای فرسوده تمرین آشنا به عنوان چراغی از امکان برای زمینه هایی است که اغلب به نظر می رسد خالی از امید است.


This is the story of a science teacher and her work in an over-crowded and under-resourced township secondary school in contemporary South Africa. While set firmly in the present, it is also a journey into the past, shedding fresh light on how the legacy of apartheid education continues to have a major influence on teaching and learning in South Africa. Changing Teaching, Changing Times: Lessons from a South African Township Science Classroom Jonathan Clark, False Bay FET College, Cape Town, South Africa Cedric Linder, Uppsala University, Sweden and University of the Western Cape, South Africa The book has a compelling story line with extensively referenced notes at the end of each chapter. It is intended for a wide audience, which includes general readers, policy makers, teacher-educators, researchers and, most importantly, practitioners in the field. For, while it reminds us of the powerful constraining role that both context and students play in mediating a teacher’s practice, it also attests to the power of individual agency. As such it is a celebration of the actions of an ordinary teacher whose willingness to leave the well-worn paths of familiar practice stands as a beacon of possibility for contexts which seem, so often, to be devoid of hope.

دانلود کتاب «تغییر آموزش، تغییر زمان: درس هایی از یک کلاس درس علوم شهرستان آفریقای جنوبی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید