کتاب های خودآموز

C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)

C.R.M.( Customer Relationship Management )  (Management Pocketbook Series)

دانلود کتاب C.R.M.( Customer Relationship Management ) (Management Pocketbook Series) (به فارسی: C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)) نوشته شده توسط «David Alexander – Charles Turner»


اطلاعات کتاب C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)

موضوع اصلی: خودیاری، روابط و سبک زندگی – ورزش و تناسب اندام

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: David Alexander – Charles Turner

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2001

تعداد صفحه: 128

حجم فایل: 711 کیلوبایت

کد کتاب: 1870471970 , 9781870471978

توضیحات کتاب C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)

برآورده کردن نیازهای مشتریان مناسب و سودآور، بزرگترین چالش کسب و کار است. از آنجایی که انتخاب مشتری در حال حاضر گسترده تر شده است، به ویژه به دلیل ظهور شبکه جهانی وب و سایر فناوری های جدید، رقابت شدیدتر است و فشار بر حاشیه ها بیشتر از همیشه است. نیاز به ایجاد روابط بلندمدت با مشتری که سودآور باشد بسیار مهم است. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به دنبال سازماندهی یک کسب و کار حول مشتریان خود است. این کتاب مدیریت ارتباط با مشتری را توصیف می کند و توضیح می دهد که چرا کسب و کارها از آن استفاده می کنند. این کتاب مدیریت ارتباط با مشتری را شرح می دهد و توضیح می دهد که چرا کسب و کارها از آن استقبال می کنند. این به ماهیت پیچیده‌تر روابط مشتری و تأمین‌کننده نگاه می‌کند و نحوه محاسبه ارزش‌های طول عمر مشتری را نشان می‌دهد. فصل‌های بعدی به بازاریابی رابطه‌ای، فناوری و فرآیندهای کسب‌وکار در پشتیبانی از CRM، CRM در محیط کسب‌وکار به کسب‌وکار و پیاده‌سازی CRM می‌پردازند. این با 10 نکته برتر به پایان می رسد.


Meeting the right customers’ needs profitably is busnesses’ biggest challenge. With customer choice wider now that it has ever been, not least because of the emergence of the World Wide Web and other new technologies, competition is fiercer and pressure on margins greater than ever. The need to build long-term customer relationships that are profitable is paramount. Customer relationship management (CRM) seeks to organise a business around its customers. This book describes customer relationship management and explains why businesses are employing it. This book describes customer relationship management and explains why businesses are embracing it. It looks at the increasingly complex nature of customer-supplier relationships and demonstrates how to calculate customer life-time values. Subsequent chapters deal with relationship marketing, technology and business processes in support of CRM, CRM in a business-to-business environment, and the implementation of CRM. It concludes with 10 top tips.

دانلود کتاب «C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید