دانلود کتاب C.R.M.( Customer Relationship Management ) (Management Pocketbook Series) (به فارسی: C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)) نوشته شده توسط «David Alexander – Charles Turner»
اطلاعات کتاب C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)
موضوع اصلی: خودیاری، روابط و سبک زندگی – ورزش و تناسب اندام
نوع: کتاب الکترونیکی
نویسنده: David Alexander – Charles Turner
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2001
تعداد صفحه: 128
حجم فایل: 711 کیلوبایت
کد کتاب: 1870471970 , 9781870471978
توضیحات کتاب C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)
برآورده کردن نیازهای مشتریان مناسب و سودآور، بزرگترین چالش کسب و کار است. از آنجایی که انتخاب مشتری در حال حاضر گسترده تر شده است، به ویژه به دلیل ظهور شبکه جهانی وب و سایر فناوری های جدید، رقابت شدیدتر است و فشار بر حاشیه ها بیشتر از همیشه است. نیاز به ایجاد روابط بلندمدت با مشتری که سودآور باشد بسیار مهم است. مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به دنبال سازماندهی یک کسب و کار حول مشتریان خود است. این کتاب مدیریت ارتباط با مشتری را توصیف می کند و توضیح می دهد که چرا کسب و کارها از آن استفاده می کنند. این کتاب مدیریت ارتباط با مشتری را شرح می دهد و توضیح می دهد که چرا کسب و کارها از آن استقبال می کنند. این به ماهیت پیچیدهتر روابط مشتری و تأمینکننده نگاه میکند و نحوه محاسبه ارزشهای طول عمر مشتری را نشان میدهد. فصلهای بعدی به بازاریابی رابطهای، فناوری و فرآیندهای کسبوکار در پشتیبانی از CRM، CRM در محیط کسبوکار به کسبوکار و پیادهسازی CRM میپردازند. این با 10 نکته برتر به پایان می رسد.
دانلود کتاب «C.R.M. ( مدیریت ارتباط با مشتری ) (مجموعه کتاب جیبی مدیریت)»
![مبلغی که بابت خرید کتاب میپردازیم به مراتب پایینتر از هزینههایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.](https://blog.balyan.ir/wp-content/uploads/2023/01/Buy-books-and-build-a-good-life.jpg)