نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

استراتژی معماری کسب و کار و اکوسیستم های مبتنی بر پلت فرم

Business Architecture Strategy and Platform-Based Ecosystems

دانلود کتاب Business Architecture Strategy and Platform-Based Ecosystems (به فارسی: استراتژی معماری کسب و کار و اکوسیستم های مبتنی بر پلت فرم) نوشته شده توسط «Young Won Park (auth.)»


اطلاعات کتاب استراتژی معماری کسب و کار و اکوسیستم های مبتنی بر پلت فرم

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه های کاربردی و نرم افزار

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer Singapore

نویسنده: Young Won Park (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2018

تعداد صفحه: 136

حجم فایل: 3.19 مگابایت

کد کتاب: 9811055351 , 9789811055355

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب استراتژی معماری کسب و کار و اکوسیستم های مبتنی بر پلت فرم

این کتاب چارچوبی و تحلیل‌های موردی واقعی در مورد استراتژی معماری کسب‌وکار و اکوسیستم‌های مبتنی بر پلت‌فرم ارائه می‌کند. در ابتدا، این کتاب چارچوبی از استراتژی معماری کسب و کار را معرفی می کند و یک فرآیند مهندسی را پیشنهاد می کند که از یک سیستم تجزیه و تحلیل معماری کسب و کار استفاده می کند که در آن ابزارهای مختلف فناوری اطلاعات (IT) بهترین شیوه های کسب و کار در یک رابط ادغام می شوند. به طور خاص، این تحلیل معماری ابزاری را برای تحقق دو ویژگی اساسی فراهم می‌کند: استراتژی که به شرکت‌های جهانی اجازه می‌دهد نیازهای متغیر بازار را احساس کنند، و ابزاری که مهندسی مکانیک را با الکترونیک و ابزارهای IT نرم‌افزار ترکیب می‌کند.

دوم، این کتاب اکوسیستم های مبتنی بر پلت فرم را مورد بحث قرار می دهد. مسائل مهم برای شرکت های امروزی با ایجاد ارزش از طریق پلت فرم و چارچوب اکوسیستم آنها مرتبط است. با تأکید عمده بر معماری محصول مدولار، شرکت های آمریکایی به شدت بر توسعه پلت فرم در صنایع مدولار تمرکز کرده اند. پایه آنها نرم افزار سیستم عامل (OS) است، به طوری که شرکت های فناوری اطلاعات به طور کلی بر قابلیت های نرم افزار و کنترل دیجیتال به طور خاص تمرکز می کنند. در مقابل، مزیت شرکت های ژاپنی کنترل دیجیتالی نیست بلکه کنترل آنالوگ است. بدون هیچ تغییر شدیدی در شیوه‌های صنعت خود، شرکت‌های ژاپنی احتمالاً مزیت پلتفرم آنالوگ خود را حفظ خواهند کرد.

این کتاب متعاقباً از طریق ارتباط استراتژی معماری کسب‌وکار، دیدگاهی جامع را ارائه می‌کند. اکوسیستم های مبتنی بر پلت فرم چارچوب نظری و نمونه‌های موردی به‌ویژه برای شرکت‌های درگیر در صنایع مختلف که باید به تغییرات محیطی آشفته عصر دیجیتال پاسخ دهند مفید است. بیشتر موارد نه تنها شرکت های ژاپنی بلکه بسیاری دیگر از شرکت های جهانی را هدف قرار می دهند. به خوانندگان به طور سیستماتیک نشان داده می شود که چگونه با استفاده از چارچوب استراتژی معماری کسب و کار و اکوسیستم های مبتنی بر پلت فرم، بین شایستگی فناوری و شایستگی مشتری تعادل برقرار کنند.


This book provides a framework and real case analyses concerning business architecture strategy and platform-based ecosystems. Firstly, the book introduces a framework of business architecture strategy and suggests an engineering process that employs a business architecture analysis system in which the various business best-practices information technology (IT) tools are integrated into an interface. More specifically, this architecture analysis provides the means to realize two essential features: a strategy that allows global firms to sense changing market needs, and a tool that combines mechanical engineering with electronics and software IT tools.

Secondly, the book discusses platform-based ecosystems. Crucial issues for today’s firms are associated with value creation through their platform and ecosystem framework. With a major emphasis on modular product architecture, US firms have focused heavily on platform development in modular industries. Their base is operation system (OS) software, so that IT firms in general focus on software capabilities—and digital control in particular. In contrast, the advantage for Japanese firms is not digital but analog control. Without any drastic changes in their industry practices, Japanese firms are likely to sustain their analog platform advantage.

The book subsequently puts forward a holistic view through the connection of business architecture strategy and platform-based ecosystems. The theoretical framework and case illustrations are especially useful to firms involved in a variety of industries that must respond to the turbulent environmental changes of the digital era. Most of the cases target not only Japanese firms but also many other global firms. Readers are systematically shown how to balance technological competence and customer competence by using the framework of business architecture strategy and platform-based ecosystems.

دانلود کتاب «استراتژی معماری کسب و کار و اکوسیستم های مبتنی بر پلت فرم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید