نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

طوفان فکری و فراتر از آن: یک روش طراحی کاربر محور

Brainstorming and beyond: a user-centered design method

دانلود کتاب Brainstorming and beyond: a user-centered design method (به فارسی: طوفان فکری و فراتر از آن: یک روش طراحی کاربر محور) نوشته شده توسط «Chauncey Wilson»


اطلاعات کتاب طوفان فکری و فراتر از آن: یک روش طراحی کاربر محور

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Elsevier / Morgan Kaufmann

نویسنده: Chauncey Wilson

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2013

تعداد صفحه: 84

حجم فایل: 2.51 مگابایت

کد کتاب: 012407166X , 9780124071667

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طوفان فکری و فراتر از آن: یک روش طراحی کاربر محور

طوفان فکری و فراتر از آن تکنیک‌هایی را برای ایجاد ایده به صورت شفاهی، نوشتاری یا از طریق طرح‌ها توصیف می‌کند. فصل اول بر طوفان فکری متمرکز است، روش پایه ایده‌پردازی، که یک فرآیند اجتماعی پیچیده است که از اصول روان‌شناسی اجتماعی، سازه‌های انگیزشی و فرهنگ سازمانی تشکیل شده است. طوفان فکری معمولاً به عنوان یک راه آسان برای تولید ایده به تصویر کشیده می شود، اما در واقعیت، این یک فرآیند اجتماعی پیچیده است که اغلب از راه هایی که بدیهی نیست دارای نقص است. فصل 2 نوشتن مغزی را مورد بحث قرار می دهد، که نوعی طوفان فکری است که در آن هر فرد ایده های خود را روی کاغذ می نویسد و سپس مقاله را به فرد جدیدی می دهد که اولین مجموعه ایده ها را می خواند و ایده های جدید اضافه می کند. از آنجایی که هیچ گروهی از ایده‌ها فریاد نمی‌زند، مهارت‌های تسهیل‌کننده قوی لازم نیست، و اغلب، نتایج Brainwriting بسیار بیشتر از نتایج طوفان مغزی گروهی در زمان کوتاه‌تر است، زیرا ایده‌ها به صورت موازی و نه سریالی تولید می‌شوند. نوشتن مغز زمانی مفید است که زمان محدود است، گروه ها متخاصم هستند، یا با فرهنگی سروکار دارید که در آن فریاد زدن ایده های وحشی یا متفاوت ممکن است دشوار باشد. سرانجام، در فصل 3، خوانندگان در مورد ترسیم مغزی، روشی از طوفان فکری بصری که به تمرین‌کنندگان کمک می‌کند ایده‌هایی برای نمادها، دیگر گرافیک‌ها، طرح‌بندی‌های رابط کاربری یا طراحی‌های صفحه وب ایجاد کنند، یاد می‌گیرند. هر یک از این روش‌ها راه‌هایی برای تولید، ارائه و ارزیابی ایده‌ها در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد تا بتوانند پایه‌ای قوی برای موفقیت محصول ایجاد کنند.


Brainstorming and Beyond describes the techniques for generating ideas verbally, in writing, or through sketches. The first chapter focuses on brainstorming, the foundation method for ideation, which is a complex social process building off of social psychology principles, motivational constructs, and corporate culture. Brainstorming is commonly portrayed as an easy way to generate ideas, but in reality, it is a complex social process that is often flawed in ways that are not self-evident. Chapter 2 discusses Brainwriting, which is a variation on brainstorming in which each person writes ideas down on paper and then passes the paper to a new person who reads the first set of ideas and adds new ones. Since there is no group shouting out of ideas, strong facilitation skills are not required, and more often than not, Brainwriting results greatly exceed those of group brainstorming in a shorter time because ideas are generated in a parallel, rather than serial, fashion. Brainwriting is useful when time is limited, groups are hostile, or you are dealing with a culture where shouting out wild or divergent ideas might be difficult. Finally, in Chapter 3, readers learn about Braindrawing, a method of visual brainstorming that helps practitioners generate ideas for icons, other graphics, user interface layouts, or Web page designs. Each of these methods provides readers with ways to generate, present, and evaluate ideas so they can begin building a strong foundation for product success.

دانلود کتاب «طوفان فکری و فراتر از آن: یک روش طراحی کاربر محور»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید