دانلود کتاب Beginning Game AI with Unity: Programming Artificial Intelligence with C# (به فارسی: شروع بازی هوش مصنوعی با یونیتی: برنامه نویسی هوش مصنوعی با سی شارپ) نوشته شده توسط «Sebastiano M. Cossu»
اطلاعات کتاب شروع بازی هوش مصنوعی با یونیتی: برنامه نویسی هوش مصنوعی با سی شارپ
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Apress
نویسنده: Sebastiano M. Cossu
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2021
تعداد صفحه: 150
حجم فایل: 3.64 مگابایت
کد کتاب: 1484263553 , 9781484263556
نوبت چاپ: 1st ed.
توضیحات کتاب شروع بازی هوش مصنوعی با یونیتی: برنامه نویسی هوش مصنوعی با سی شارپ
توسعه دهندگان بازی از این کتاب برای کسب دانش اولیه در زمینه برنامه نویسی هوش مصنوعی با استفاده از Unity و C# استفاده خواهند کرد. از یادگیری تئوری مبتنی بر هوش مصنوعی خسته نخواهید شد. درعوض، با تجربه و تمرین یاد خواهید گرفت و در هر فصل یک پروژه جذاب را تکمیل میکنید.
هوش مصنوعی یکی از محبوبترین موضوعات در بازیهای امروزی است که از کنترل رفتار شخصیتهای غیربازیکن تا رویهای را شامل میشود. سطوح تولید شده این کتاب با مقدمه ای بر هوش مصنوعی و کاربرد آن در بازی ها شروع می شود. رفتارهای حرکتی اساسی و مسیریابی پوشش داده می شود، و سپس مفاهیم پیچیده تری از مسیریابی و تصمیم گیری را طی می کنید.
آنچه خواهید آموخت
- درک مبانی هوش مصنوعی
- ایجاد هوش مصنوعی مبتنی بر گیم پلی برای رفع مشکلات ناوبری و تصمیم گیری
- تئوری گراف و مدل های رفتاری را در عمل قرار دهید
- به مشکلات مسیریابی رسیدگی کنید
- از الگوریتم A*، deus ex machina الگوریتم های مسیریابی استفاده کنید
- یک بازی مخفی کاری کوچک ایجاد کنید
این کتاب برای چه کسانی است
توسعه دهندگان و علاقه مندان به برنامه نویسی با دانش اولیه Unity و C# که می خواهند پایه های هوش مصنوعی در بازی ها را درک کنند و به آنها مسلط شوند
Game developers will use this book to gain a basic knowledge of programming artificial intelligence using Unity and C#. You will not be bored learning the theory underpinning AI. Instead, you will learn by experience and practice, and complete an engaging project in each chapter.
AI is the one of the most popular subjects in gaming today, ranging from controlling the behavior of non-player characters to procedural generated levels. This book starts with an introduction to AI and its use in games. Basic moving behaviors and pathfinding are covered, and then you move through more complex concepts of pathfinding and decision making.
What You Will Learn
- Understand the fundamentals of AI
- Create gameplay-based AI to address navigation and decision-making problems
- Put into practice graph theory and behavior models
- Address pathfinding problems
- Use the A* algorithm, the deus ex machina of pathfinding algorithms
- Create a mini stealth game
Who This Book Is For
Developers and programming enthusiasts with a basic knowledge of Unity and C# who want to understand and master the foundations of artificial intelligence in games
دانلود کتاب «شروع بازی هوش مصنوعی با یونیتی: برنامه نویسی هوش مصنوعی با سی شارپ»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.