برنامه نويسي

شروع برنامه نویسی بازی های سه بعدی

Beginning 3D Game Programming

دانلود کتاب Beginning 3D Game Programming (به فارسی: شروع برنامه نویسی بازی های سه بعدی) نوشته شده توسط «Tom. Miller»


اطلاعات کتاب شروع برنامه نویسی بازی های سه بعدی

موضوع اصلی: کامپیوتر – برنامه نویسی

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Sams

نویسنده: Tom. Miller

زبان: english

فرمت کتاب: CHM (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2004

تعداد صفحه: 432

حجم فایل: 3.66 مگابایت

کد کتاب: 0672326612 , 9780672326615

توضیحات کتاب شروع برنامه نویسی بازی های سه بعدی

بسیاری از علاقه مندان به برنامه نویسی هستند که بازی های دو بعدی می نویسند، اما تعداد بسیار کمی از آنها هستند که مفاهیم برنامه نویسی سه بعدی را درک می کنند. اگرچه تعداد زیادی کتاب «توسعه بازی» در بازار وجود دارد، تعداد کمی از آنها به توسعه بازی های سه بعدی می پردازند. آنهایی که انجام می دهند عمدتاً خوانندگان پیشرفته را هدف قرار می دهند. این کتاب یک رویکرد کاربردی و مبتنی بر مثال برای یادگیری هنر منحصر به فرد توسعه بازی های سه بعدی ارائه می دهد که حتی افراد مبتدی نیز می توانند آن را درک کنند. این در صفحه به صفحه نظریه خسته کننده گیر نمی کند، اما در عوض از طریق نمونه های جالب بسیاری آموزش می دهد. تام میلر سال‌ها و سال‌ها برنامه‌نویسی بازی‌های سه‌بعدی را به روی میز آورده و زوج‌ها را با سبک نوشتاری جذاب به خوانندگان در پیچیدگی‌های توسعه بازی راهنمایی می‌کند. این کتاب با یک دوره تصادفی در مفاهیم برنامه‌نویسی بازی شروع می‌شود و سپس به توسعه 3 نوع مختلف بازی با نکات، یادداشت‌ها و احتیاط‌های مفید در طول مسیر می‌پردازد. این عنوان راهنمای مفیدی برای توسعه‌دهندگان بازی‌های دو بعدی فعلی یا برنامه‌نویسانی است که می‌خواهند برنامه‌نویسی بازی‌ها را یاد بگیرند.


There are many programming hobbyists who write 2D games but there are far fewer that grasp the concepts of 3D programming. Although there are also quite a few ‘game development’ books on the market, few deal with 3D game development. Those that do are mainly aimed at advanced readers. This book will provide a practical, example driven approach to learning the unique art of 3D Game Development that even the beginner can grasp. It won’t get bogged down in page after page of boring theory but instead will teach through many interesting hands on examples. Tom Miller brings years and years of 3D game programming to the table and couples that with an engaging writing style to mentor readers in the intricacies of game development. The book starts out with a crash course in game programming concepts and then progresses into developing 3 different types of games with many useful tips, notes, and cautions along the way. This title will serve as a useful guide to either current 2D game developers or programmers that want to learn to program games.

دانلود کتاب «شروع برنامه نویسی بازی های سه بعدی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید