دانلود کتاب Artificial Intelligence for Games, Second Edition (به فارسی: هوش مصنوعی برای بازی ها، ویرایش دوم) نوشته شده توسط «Ian Millington – John Funge»
اطلاعات کتاب هوش مصنوعی برای بازی ها، ویرایش دوم
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Morgan Kaufmann
نویسنده: Ian Millington – John Funge
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 895
حجم فایل: 4.10 مگابایت
کد کتاب: 0123747317 , 9780123747310
نوبت چاپ: 2
توضیحات کتاب هوش مصنوعی برای بازی ها، ویرایش دوم
ایجاد هوش مصنوعی قوی یکی از بزرگترین چالشها برای توسعهدهندگان بازی است، اما موفقیت تجاری یک بازی اغلب به کیفیت هوش مصنوعی بستگی دارد. در این کتاب، Ian Millington تجربه حرفه ای گسترده ای را برای مشکل بهبود کیفیت هوش مصنوعی در بازی ها به ارمغان می آورد. او نمونه های زیادی از بازی های واقعی را توصیف می کند و ایده های اساسی را از طریق مطالعات موردی دقیق بررسی می کند. او به معرفی بسیاری از تکنیکهایی که امروزه توسط توسعهدهندگان کم استفاده میشود، ادامه میدهد. وب سایت مرتبط با کتاب شامل کتابخانه ای از کد منبع C++ و برنامه های نمایشی و یک کتابخانه کد منبع تجاری کامل از الگوریتم ها و تکنیک های هوش مصنوعی است. «هوش مصنوعی برای بازیها – ویرایش دوم» برای دانشگاهیان تدریس دروس در مورد هوش مصنوعی بازی بسیار مفید خواهد بود، زیرا شامل تمرینهایی با هر فصل میشود. همچنین شامل پوشش جدید و گسترده موارد زیر می شود: گیم پلی مبتنی بر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی رفتار محور؛ بازی های گاه به گاه (بازی های پازلی). * اولین آموزش جامع و حرفه ای و مرجع پیاده سازی هوش مصنوعی واقعی در بازی ها که توسط مهندس با تجربه گسترده در صنعت نوشته شده است. * کل فرآیند توسعه را از ابتدا تا انتها طی می کند. * شامل نمونه هایی از بیش از 100 بازی واقعی، 10 مطالعه موردی عمیق، و وب سایت با کد نمونه است.
دانلود کتاب «هوش مصنوعی برای بازی ها، ویرایش دوم»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.