دانلود کتاب Artificial Intelligence for Games (به فارسی: هوش مصنوعی برای بازی ها) نوشته شده توسط «John Funge – Ian Millington»
اطلاعات کتاب هوش مصنوعی برای بازی ها
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: CRC Press
نویسنده: John Funge – Ian Millington
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 874 / 895
حجم فایل: 4.36 مگابایت
کد کتاب: 0123747317 , 9780123747310
نوبت چاپ: 2nd ed
توضیحات کتاب هوش مصنوعی برای بازی ها
ایجاد هوش مصنوعی قوی یکی از بزرگترین چالش ها برای توسعه دهندگان بازی است، اما موفقیت تجاری یک بازی اغلب به کیفیت هوش مصنوعی بستگی دارد. در این کتاب، Ian Millington تجربه حرفه ای گسترده ای را برای مشکل بهبود کیفیت هوش مصنوعی در بازی ها به ارمغان می آورد. او نمونه های زیادی از بازی های واقعی را توصیف می کند و ایده های اساسی را از طریق مطالعات موردی دقیق بررسی می کند. او به معرفی بسیاری از تکنیکهایی که امروزه توسط توسعهدهندگان کم استفاده میشود، ادامه میدهد. وبسایت مرتبط با کتاب شامل کتابخانهای از کد منبع C++ و برنامههای نمایشی، و یک کتابخانه کد منبع تجاری کامل از الگوریتمها و تکنیکهای هوش مصنوعی است.
«هوش مصنوعی برای بازیها – ویرایش دوم» “برای دانشگاهیان که دوره های آموزشی در مورد هوش مصنوعی بازی را آموزش می دهند بسیار مفید خواهد بود، زیرا شامل تمرین هایی با هر فصل می شود. همچنین شامل پوشش جدید و گسترده موارد زیر می شود: گیم پلی مبتنی بر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی رفتار محور؛ بازیهای معمولی (بازیهای پازل).
“Artificial Intelligence for Games – 2nd edition” will be highly useful to academics teaching courses on game AI, in that it includes exercises with each chapter. It will also include new and expanded coverage of the following: AI-oriented gameplay; Behavior driven AI; Casual games (puzzle games).
دانلود کتاب «هوش مصنوعی برای بازی ها»

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.