نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

هوش مصنوعی برای بازی ها

Artificial Intelligence for Games

دانلود کتاب Artificial Intelligence for Games (به فارسی: هوش مصنوعی برای بازی ها) نوشته شده توسط «John Funge – Ian Millington»


اطلاعات کتاب هوش مصنوعی برای بازی ها

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: CRC Press

نویسنده: John Funge – Ian Millington

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 874 / 895

حجم فایل: 4.36 مگابایت

کد کتاب: 0123747317 , 9780123747310

نوبت چاپ: 2nd ed

توضیحات کتاب هوش مصنوعی برای بازی ها

ایجاد هوش مصنوعی قوی یکی از بزرگترین چالش ها برای توسعه دهندگان بازی است، اما موفقیت تجاری یک بازی اغلب به کیفیت هوش مصنوعی بستگی دارد. در این کتاب، Ian Millington تجربه حرفه ای گسترده ای را برای مشکل بهبود کیفیت هوش مصنوعی در بازی ها به ارمغان می آورد. او نمونه های زیادی از بازی های واقعی را توصیف می کند و ایده های اساسی را از طریق مطالعات موردی دقیق بررسی می کند. او به معرفی بسیاری از تکنیک‌هایی که امروزه توسط توسعه‌دهندگان کم استفاده می‌شود، ادامه می‌دهد. وب‌سایت مرتبط با کتاب شامل کتابخانه‌ای از کد منبع C++ و برنامه‌های نمایشی، و یک کتابخانه کد منبع تجاری کامل از الگوریتم‌ها و تکنیک‌های هوش مصنوعی است.

«هوش مصنوعی برای بازی‌ها – ویرایش دوم» “برای دانشگاهیان که دوره های آموزشی در مورد هوش مصنوعی بازی را آموزش می دهند بسیار مفید خواهد بود، زیرا شامل تمرین هایی با هر فصل می شود. همچنین شامل پوشش جدید و گسترده موارد زیر می شود: گیم پلی مبتنی بر هوش مصنوعی. هوش مصنوعی رفتار محور؛ بازی‌های معمولی (بازی‌های پازل).


Creating robust artificial intelligence is one of the greatest challenges for game developers, yet the commercial success of a game is often dependent upon the quality of the AI. In this book, Ian Millington brings extensive professional experience to the problem of improving the quality of AI in games. He describes numerous examples from real games and explores the underlying ideas through detailed case studies. He goes further to introduce many techniques little used by developers today. The book’s associated web site contains a library of C++ source code and demonstration programs, and a complete commercial source code library of AI algorithms and techniques.

“Artificial Intelligence for Games – 2nd edition” will be highly useful to academics teaching courses on game AI, in that it includes exercises with each chapter. It will also include new and expanded coverage of the following: AI-oriented gameplay; Behavior driven AI; Casual games (puzzle games).

دانلود کتاب «هوش مصنوعی برای بازی ها»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید