نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

مقدمه ای بر برنامه نویسی خطی و نظریه بازی ها، ویرایش سوم

An Introduction to Linear Programming and Game Theory, Third Edition

دانلود کتاب An Introduction to Linear Programming and Game Theory, Third Edition (به فارسی: مقدمه ای بر برنامه نویسی خطی و نظریه بازی ها، ویرایش سوم) نوشته شده توسط «Paul R. Thie – G. E. Keough(auth.)»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی خطی و نظریه بازی ها، ویرایش سوم

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

نویسنده: Paul R. Thie – G. E. Keough(auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2008

تعداد صفحه: 468

حجم فایل: 6.99 مگابایت

کد کتاب: 1118165446 , 9781118165447

توضیحات کتاب مقدمه ای بر برنامه نویسی خطی و نظریه بازی ها، ویرایش سوم

تمجید از نسخه دوم:

“این کتاب کاملاً به خوبی انجام شده است: بسیار دقیق سازماندهی شده، نمایشی بهتر از حد متوسط، و مثال ها، تصاویر و کاربردهای متعدد.”
—بررسی‌های ریاضی انجمن ریاضی آمریکا

مقدمه‌ای بر برنامه‌نویسی خطی و نظریه بازی، ویرایش سوم مقدمه‌ای دقیق و در عین حال قابل دسترس برای مفاهیم نظری و تکنیک های محاسباتی برنامه ریزی خطی و تئوری بازی ها. اکنون با تمرین‌های مدل‌سازی گسترده‌تر و مثال‌های دقیق‌تر برنامه‌نویسی اعداد صحیح، این کتاب به طور منحصربه‌فردی نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از ریاضیات در برنامه‌های کاربردی دنیای واقعی در علوم اجتماعی، زندگی و مدیریت استفاده کرد و به خوانندگان فرصتی را برای توسعه و به کارگیری توانایی‌های تحلیلی خود در هنگام حل ارائه می‌دهد. مشکلات واقع بینانه

این نسخه سوم به موضوعات مختلف و پیشرفت های جدید در زمینه برنامه نویسی ریاضی می پردازد و همچنین دو برنامه نرم افزاری LP Assistant و Solver Add-in برای Microsoft Office Excel® را برای حل مسائل برنامه نویسی خطی ارائه می کند. . LP Assistant که توسط نویسنده همکار جرارد کیو توسعه یافته است، به خوانندگان اجازه می دهد تا مراحل اولیه الگوریتم های ارائه شده در کتاب را انجام دهند و به صورت رایگان از طریق وب سایت مرتبط کتاب در دسترس است. استفاده از گزارش تجزیه و تحلیل حساسیت و الگوریتم برنامه‌نویسی عدد صحیح از افزونه Solver برای Microsoft Office Excel® معرفی شده است تا خوانندگان بتوانند مشکلات برنامه‌نویسی خطی و صحیح کتاب را حل کنند. یک پیوست دقیق حاوی دستورالعمل‌هایی برای استفاده از هر دو برنامه است.

ویژگی‌های اضافی نسخه سوم عبارتند از:

  • بحثی در مورد تحلیل حساسیت برای مسئله دو متغیره، به همراه مثال‌های جدید نشان‌دهنده عدد صحیح برنامه نویسی، برنامه نویسی غیرخطی، و مدل های ساخت در مقابل خرید
  • شواهد تجدید نظر شده و بحث در مورد ارتباط و حل مسئله دوگانه

  • بخشی در توسعه یک مثال در تجزیه و تحلیل پوششی داده ها

  • طرح کلی اثبات قضیه جان نش در مورد وجود جفت استراتژی تعادل برای غیر همکار، غیر صفر- بازی های جمع

ارائه یک توسعه ریاضی کامل از کلیه مفاهیم و مثال های ارائه شده، مقدمه ای بر برنامه نویسی خطی و تئوری بازی ها، ویرایش سوم متن ایده آلی است. برای دوره های برنامه ریزی خطی و مدل سازی ریاضی در مقاطع فوق لیسانس و فوق لیسانس. همچنین به عنوان یک مرجع ارزشمند برای متخصصانی که از تئوری بازی ها در تجارت، اقتصاد و علم مدیریت استفاده می کنند عمل می کند.محتوا:
مدل های ریاضی فصل 1 (صفحه های 1-8):
فصل 2 مدل برنامه ریزی خطی (صفحه های 9-56):
فصل 3 روش سیمپلکس (صفحه های 57-120):
دوگانگی فصل 4 (صفحات 121-160):
فصل 5 تجزیه و تحلیل حساسیت (صفحات 161- 209):
فصل 6 برنامه نویسی عدد صحیح (صفحات 211-250):
فصل 7 مسئله حمل و نقل (صفحات 251-298):
فصل 8 سایر مباحث در برنامه ریزی خطی (صفحه های 299-336):
فصل 9 بازی‌های دو نفر، صفر؟ جمع (صفحه‌های 338–390):
فصل 10 سایر موضوعات در نظریه بازی‌ها (صفحات 391–416):


Praise for the Second Edition:

“This is quite a well-done book: very tightly organized, better-than-average exposition, and numerous examples, illustrations, and applications.”
—Mathematical Reviews of the American Mathematical Society

An Introduction to Linear Programming and Game Theory, Third Edition presents a rigorous, yet accessible, introduction to the theoretical concepts and computational techniques of linear programming and game theory. Now with more extensive modeling exercises and detailed integer programming examples, this book uniquely illustrates how mathematics can be used in real-world applications in the social, life, and managerial sciences, providing readers with the opportunity to develop and apply their analytical abilities when solving realistic problems.

This Third Edition addresses various new topics and improvements in the field of mathematical programming, and it also presents two software programs, LP Assistant and the Solver add-in for Microsoft Office Excel®, for solving linear programming problems. LP Assistant, developed by coauthor Gerard Keough, allows readers to perform the basic steps of the algorithms provided in the book and is freely available via the book’s related Web site. The use of the sensitivity analysis report and integer programming algorithm from the Solver add-in for Microsoft Office Excel® is introduced so readers can solve the book’s linear and integer programming problems. A detailed appendix contains instructions for the use of both applications.

Additional features of the Third Edition include:

  • A discussion of sensitivity analysis for the two-variable problem, along with new examples demonstrating integer programming, non-linear programming, and make vs. buy models
  • Revised proofs and a discussion on the relevance and solution of the dual problem

  • A section on developing an example in Data Envelopment Analysis

  • An outline of the proof of John Nash’s theorem on the existence of equilibrium strategy pairs for non-cooperative, non-zero-sum games

Providing a complete mathematical development of all presented concepts and examples, Introduction to Linear Programming and Game Theory, Third Edition is an ideal text for linear programming and mathematical modeling courses at the upper-undergraduate and graduate levels. It also serves as a valuable reference for professionals who use game theory in business, economics, and management science.Content:
Chapter 1 Mathematical Models (pages 1–8):
Chapter 2 The Linear Programming Model (pages 9–56):
Chapter 3 The Simplex Method (pages 57–120):
Chapter 4 Duality (pages 121–160):
Chapter 5 Sensitivity Analysis (pages 161–209):
Chapter 6 Integer Programming (pages 211–250):
Chapter 7 The Transportation Problem (pages 251–298):
Chapter 8 Other Topics in Linear Programming (pages 299–336):
Chapter 9 Two?Person, Zero?Sum Games (pages 338–390):
Chapter 10 Other Topics in Game Theory (pages 391–416):

دانلود کتاب «مقدمه ای بر برنامه نویسی خطی و نظریه بازی ها، ویرایش سوم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید