نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

مقدمه ای بر منیفولدهای قابل تمایز و هندسه ریمانی

An introduction to differentiable manifolds and riemannian geometry

دانلود کتاب An introduction to differentiable manifolds and riemannian geometry (به فارسی: مقدمه ای بر منیفولدهای قابل تمایز و هندسه ریمانی) نوشته شده توسط «Author Unknown»


اطلاعات کتاب مقدمه ای بر منیفولدهای قابل تمایز و هندسه ریمانی

موضوع اصلی: ریاضیات

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Academic Press

نویسنده: Author Unknown

زبان: English

فرمت کتاب: djvu (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 1986

تعداد صفحه: 445

حجم کتاب: 4 مگابایت

کد کتاب: 0121160521 , 9780121160524 , 9780080874395

نوبت چاپ: 2nd

توضیحات کتاب مقدمه ای بر منیفولدهای قابل تمایز و هندسه ریمانی

چاپ دوم این متن از زمان انتشار در سال 1986 بیش از 6000 نسخه فروخته است و این اصلاح آن را مفیدتر خواهد کرد. این تنها کتاب موجود است که برای «مبتدیان» در این موضوع قابل دسترسی است. این یک مقدمه ضروری برای این موضوع برای دانشجویان ریاضی، مهندسان، فیزیکدانان و اقتصاددانانی است که نیاز به یادگیری نحوه به کارگیری این روش های حیاتی دارند. همچنین این تنها کتابی است که به طور کامل حوزه های خاصی از محاسبات پیشرفته را که برای درک موضوع ضروری هستند، مرور می کند.


The second edition of this text has sold over 6,000 copies since publication in 1986 and this revision will make it even more useful. This is the only book available that is approachable by “beginners” in this subject. It has become an essential introduction to the subject for mathematics students, engineers, physicists, and economists who need to learn how to apply these vital methods. It is also the only book that thoroughly reviews certain areas of advanced calculus that are necessary to understand the subject.

دانلود کتاب «مقدمه ای بر منیفولدهای قابل تمایز و هندسه ریمانی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.