دانلود کتاب Algorithmic Game Theory: Second International Symposium, SAGT 2009, Paphos, Cyprus, October 18-20, 2009. Proceedings (به فارسی: نظریه بازی الگوریتمی: دومین سمپوزیوم بین المللی، SAGT 2009، پافوس، قبرس، 18-20 اکتبر 2009. مجموعه مقالات) نوشته شده توسط «Dov Monderer (auth.) – Marios Mavronicolas – Vicky G. Papadopoulou (eds.)»
اطلاعات کتاب نظریه بازی الگوریتمی: دومین سمپوزیوم بین المللی، SAGT 2009، پافوس، قبرس، 18-20 اکتبر 2009. مجموعه مقالات
موضوع اصلی: ریاضیات
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Dov Monderer (auth.) – Marios Mavronicolas – Vicky G. Papadopoulou (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2009
تعداد صفحه: 359 / 368
حجم فایل: 6.63 مگابایت
کد کتاب: 3642046444 , 9783642046445
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب نظریه بازی الگوریتمی: دومین سمپوزیوم بین المللی، SAGT 2009، پافوس، قبرس، 18-20 اکتبر 2009. مجموعه مقالات
این کتاب مجموعه مقالات داوری دومین سمپوزیوم بینالمللی نظریه بازیهای الگوریتمی، SAGT 2009، برگزار شده در پافوس، قبرس، در اکتبر 2009 است.
29 نسخه کامل اصلاح شده مقالات ارائه شده همراه با 3 سخنرانی دعوت شده به دقت بررسی و از بین 55 مورد ارسالی انتخاب شدند. در نظر گرفته شده است که این مقالات تمام حوزه های مهم مانند مفاهیم راه حل، کلاس های بازی، محاسبه تعادل و تعادل بازار، طراحی مکانیسم الگوریتمی، طراحی مکانیزم خودکار، همگرایی و یادگیری در بازی ها، کلاس های پیچیدگی در نظریه بازی ها، جنبه های الگوریتمی نقطه ثابت را پوشش دهند. قضایا، مکانیسمها، مشوقها و ائتلافها، الگوریتمهای اشتراک هزینه، مشکلات محاسباتی در اقتصاد، امور مالی، نظریه تصمیمگیری و قیمتگذاری، انتخاب اجتماعی محاسباتی، الگوریتمهای حراج، قیمت هرج و مرج و اقوام آن، نمایش بازیها و پیچیدگی آنها، جنبههای اقتصادی توزیع شده محاسبات و اینترنت، ازدحام، مسیریابی و طراحی و شکلدهی بازیهای شبکه و رویکردهای نظری بازی برای مشکلات شبکه.
This book constitutes the refereed proceedings of the Second International Symposium on Algorithmic Game Theory, SAGT 2009, held in Paphos, Cyprus, in October 2009.
The 29 revised full papes presented together with 3 invited lectures were carefully reviewed and selected from 55 submissions. The papers are intended to cover all important areas such as solution concepts, game classes, computation of equilibria and market equilibria, algorithmic mechanism design, automated mechanism design, convergence and learning in games, complexity classes in game theory, algorithmic aspects of fixed-point theorems, mechanisms, incentives and coalitions, cost-sharing algorithms, computational problems in economics, finance, decision theory and pricing, computational social choice, auction algorithms, price of anarchy and its relatives, representations of games and their complexity, economic aspects of distributed computing and the internet, congestion, routing and network design and formation games and game-theoretic approaches to networking problems.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.