دانلود کتاب AI Techniques for Game Programming (The Premier Press Game Development Series) (به فارسی: تکنیکهای هوش مصنوعی برای برنامهنویسی بازی (سری توسعه بازی پریمیر مطبوعات)) نوشته شده توسط «Mat Buckland»
اطلاعات کتاب تکنیکهای هوش مصنوعی برای برنامهنویسی بازی (سری توسعه بازی پریمیر مطبوعات)
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Course Technology PTR
نویسنده: Mat Buckland
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2002
تعداد صفحه: 480
حجم فایل: 11.08 مگابایت
کد کتاب: 193184108X , 9781931841085
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تکنیکهای هوش مصنوعی برای برنامهنویسی بازی (سری توسعه بازی پریمیر مطبوعات)
«تکنیکهای هوش مصنوعی برای برنامهنویسی بازی» موضوعات دشوار الگوریتمهای ژنتیک و شبکههای عصبی را میگیرد و به زبان انگلیسی ساده توضیح میدهد. معادلات ریاضی پرپیچ و خم و مثال های انتزاعی که در کتاب های دیگر یافت می شوند، از بین رفته اند. هر فصل خوانندگان را در یک مرحله از تئوری می برد و به وضوح توضیح می دهد که چگونه می توانند هر تکنیک را در بازی های خود بگنجانند. پس از گشت و گذار در برنامه نویسی ویندوز، خوانندگان یاد خواهند گرفت که چگونه از الگوریتم های ژنتیک برای بهینه سازی، مسیریابی، و توالی کنترل در حال تکامل برای عوامل بازی خود استفاده کنند. پوشش اصول اولیه شبکه های عصبی به سرعت به کنترل کننده های حرکت عصبی در حال تکامل برای عوامل بازی آنها و استفاده از شبکه های عصبی برای اجتناب از موانع و کاوش نقشه پیشرفت می کند. پس انتشار و تشخیص الگو نیز توضیح داده شده است. تا پایان کتاب، خوانندگان میدانند که چگونه شبکهای را برای تشخیص حرکات ماوس آموزش دهند و چگونه از تکنیکهای پیشرفته برای ایجاد شبکههای عصبی با توپولوژیهای پویا استفاده کنند.
دانلود کتاب «تکنیکهای هوش مصنوعی برای برنامهنویسی بازی (سری توسعه بازی پریمیر مطبوعات)»
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.