نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

عوامل بازی و شبیه سازی: روندها در تکنیک ها، مفاهیم و طراحی

Agents for Games and Simulations: Trends in Techniques, Concepts and Design

دانلود کتاب Agents for Games and Simulations: Trends in Techniques, Concepts and Design (به فارسی: عوامل بازی و شبیه سازی: روندها در تکنیک ها، مفاهیم و طراحی) نوشته شده توسط «Jakub Gemrot – Rudolf Kadlec – Michal Bída (auth.) – Frank Dignum – Jeff Bradshaw – Barry Silverman – Willem van Doesburg (eds.)»


اطلاعات کتاب عوامل بازی و شبیه سازی: روندها در تکنیک ها، مفاهیم و طراحی

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Jakub Gemrot – Rudolf Kadlec – Michal Bída (auth.) – Frank Dignum – Jeff Bradshaw – Barry Silverman – Willem van Doesburg (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 237 / 247

حجم فایل: 5.44 مگابایت

کد کتاب: 3642111971 , 9783642111976

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب عوامل بازی و شبیه سازی: روندها در تکنیک ها، مفاهیم و طراحی

تحقیق در مورد سیستم‌های چند عاملی، فناوری امیدوارکننده‌ای را برای پیاده‌سازی شخصیت‌های غیربازی هوشمند هوشمند ارائه کرده است. با این حال، فناوری‌های مورد استفاده در موتورهای بازی و پلتفرم‌های چند عاملی به دلیل برخی تفاوت‌های ذاتی در نگرانی‌ها، به آسانی سازگار نیستند. در جایی که موتورهای بازی بر جنبه‌های بلادرنگ تمرکز می‌کنند و در نتیجه کارایی و کنترل مرکزی را منتشر می‌کنند، پلتفرم‌های چند عامله استقلال عوامل را در نظر می‌گیرند. افزایش استقلال و هوش ممکن است مزایایی را برای یک گیم پلی جذاب تر ارائه دهد و حتی ممکن است برای بازی های جدی ضروری باشد. با این حال، زمانی که از تکنیک‌های طراحی بازی فعلی برای ترکیب پیشرفته‌ترین فناوری سیستم چند عامله استفاده می‌شود، مشکلات رخ می‌دهد. استدلال بسیار مشابهی را می توان برای شبیه سازی مبتنی بر عامل (اجتماعی) ارائه داد.

این جلد شامل مقالات ارائه شده در AGS 2009، اولین کارگاه بین المللی در مورد عوامل بازی و شبیه سازی است که در 11 می در بوداپست برگزار شد. ، 2009. تمرکز این کارگاه بر روی چالش های خاص پیش روی کسانی بود که از فناوری عامل برای بازی ها و شبیه سازی ها استفاده می کنند، با موضوعاتی که جنبه های فنی، مفهومی و طراحی این زمینه را پوشش می دهد.


Research on multi-agent systems has provided a promising technology for implementing cognitive intelligent non-playing characters. However, the technologies used in game engines and multi-agent platforms are not readily compatible due to some inherent differences in concerns. Where game engines focus on real-time aspects and thus propagate efficiency and central control, multi-agent platforms assume autonomy of the agents. Increased autonomy and intelligence may offer benefits for a more compelling gameplay and may even be necessary for serious games. However, problems occur when current game design techniques are used to incorporate state-of-the-art multi-agent system technology. A very similar argument can be given for agent-based (social) simulation.

This volume contains the papers presented at AGS 2009, the First International Workshop on Agents for Games and Simulations, held in Budapest on May 11, 2009. The focus of the workshop was on the particular challenges facing those using agent technology for games and simulations, with topics covering the technical, conceptual and design aspects of the field.

دانلود کتاب «عوامل بازی و شبیه سازی: روندها در تکنیک ها، مفاهیم و طراحی»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید