دانلود کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2011, Taipei, Taiwan, May 2, 2011, and TADA 2011, Barcelona, Spain, July 17, 2011, Revised Selected Papers (به فارسی: تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2011، تایپه، تایوان، 2 می 2011، و TADA 2011، بارسلون، اسپانیا، 17 ژوئیه 2011، مقالات منتخب اصلاح شده) نوشته شده توسط «Sofia Ceppi – Nicola Gatti – Claudio Iuliano (auth.) – Esther David – Valentin Robu – Onn Shehory – Sebastian Stein – Andreas Symeonidis (eds.)»
اطلاعات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2011، تایپه، تایوان، 2 می 2011، و TADA 2011، بارسلون، اسپانیا، 17 ژوئیه 2011، مقالات منتخب اصلاح شده
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Sofia Ceppi – Nicola Gatti – Claudio Iuliano (auth.) – Esther David – Valentin Robu – Onn Shehory – Sebastian Stein – Andreas Symeonidis (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2013
تعداد صفحه: 129 / 138
حجم فایل: 2.93 مگابایت
کد کتاب: 3642348890 , 9783642348891
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2011، تایپه، تایوان، 2 می 2011، و TADA 2011، بارسلون، اسپانیا، 17 ژوئیه 2011، مقالات منتخب اصلاح شده
این جلد شامل ده مقاله کاملاً با داوری و تجدید نظر شده است که به جزئیات پیشرفتهای اخیر در تحقیقات در مورد طراحی عوامل تجاری و مکانیسمهای تجارت الکترونیک با واسطهی عامل میپردازد. آنها در اصل در سیزدهمین کارگاه بین المللی تجارت الکترونیکی با واسطه نمایندگی (AMEC 2011)، با AAMAS 2011 در تایپه، تایوان، یا در کارگاه آموزشی طراحی و تجزیه و تحلیل عامل تجاری در سال 2011 (TADA 2011)، با ICA 2011 ارائه شدند. بارسلونا، اسپانیا.
مقالات ارائه شده در این دو کارگاه، هم عمق و هم طیف گسترده ای از موضوعات تحقیقاتی در این زمینه را نشان می دهد. آنها از ارائه راهحلهایی برای باز کردن مشکلات نظری در زمانبندی آنلاین و چانهزنی در شرایط عدم قطعیت، تا طراحی نمایندگیهای مناقصه در حوزه وسیعی از حوزههای کاربردی، مانند تجارت الکترونیک، مدیریت زنجیره تامین، یا تبلیغات کلمه کلیدی، تا طراحی عواملی که میتوانند با موفقیت تکرار کنند، متغیر است. رفتارهای انسانی در بازی های واقع گرایانه
This volume contains ten thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce. They were originally presented at the 13th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce (AMEC 2011), collocated with AAMAS 2011 in Taipei, Taiwan, or at the 2011 Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2011), collocated with IJCAI 2011 in Barcelona, Spain.
The papers presented at these two workshops illustrate both the depth and broad range of research topics in this field. They range from providing solutions to open theoretical problems in online scheduling and bargaining under uncertainty, to designing bidding agents in a wide area of application areas, such as electronic commerce, supply chain management, or keyword advertising, to designing agents that can successfully replicate actual human behaviors in realistic games.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.