دانلود کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce. Designing Trading Strategies and Mechanisms for Electronic Markets: AMEC 2010, Toronto, ON, Canada, May 10, 2010, and TADA 2010, Cambridge, MA, USA, June 7, 2010 Revised Selected Papers (به فارسی: تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2010، تورنتو، ON، کانادا، 10 می 2010، و TADA 2010، کمبریج، MA، ایالات متحده، 7 ژوئن 2010 مقالات منتخب اصلاح شده) نوشته شده توسط «Jordan Berg – Carleton Coffrin – Amy Greenwald (auth.) – Esther David – Kate Larson – Alex Rogers – Onn Shehory – Sebastian Stein (eds.)»
اطلاعات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2010، تورنتو، ON، کانادا، 10 می 2010، و TADA 2010، کمبریج، MA، ایالات متحده، 7 ژوئن 2010 مقالات منتخب اصلاح شده
موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg
نویسنده: Jordan Berg – Carleton Coffrin – Amy Greenwald (auth.) – Esther David – Kate Larson – Alex Rogers – Onn Shehory – Sebastian Stein (eds.)
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2012
تعداد صفحه: 145 / 151
حجم فایل: 5.66 مگابایت
کد کتاب: 3642342000 , 9783642342004
نوبت چاپ: 1
توضیحات کتاب تجارت الکترونیک با واسطه. طراحی استراتژی ها و مکانیسم های معاملاتی برای بازارهای الکترونیکی: AMEC 2010، تورنتو، ON، کانادا، 10 می 2010، و TADA 2010، کمبریج، MA، ایالات متحده، 7 ژوئن 2010 مقالات منتخب اصلاح شده
این جلد شامل 9 مقاله کاملاً با داوری و تجدید نظر شده است که به جزئیات پیشرفتهای اخیر در تحقیقات در مورد طراحی عوامل تجاری و مکانیسمهای تجارت الکترونیکی با واسطهی عامل میپردازد. آنها در اصل در دوازدهمین کارگاه بین المللی تجارت الکترونیکی با واسطه نمایندگی (AMEC 2010)، که با AAMAS 2010 در تورنتو، کانادا، یا کارگاه طراحی و تجزیه و تحلیل عامل تجاری 2010 (TADA 2010) با EC 20 همتا شده بود، ارائه شدند. ، MA، ایالات متحده آمریکا.
مقالات موضوعات نوظهور مانند حراج های تبلیغاتی و زنجیره تامین، یا تعاملات بین بازارهای رقیب را بررسی می کنند و الگوریتم های جدید و نتایج نظری دقیقی را ارائه می دهند. تعدادی از آنها نتایج خود را با استفاده از دادههای واقعی از سایتهای تجارت الکترونیک بزرگ یا آزمایشهایی با معاملهگران انسانی ارزیابی میکنند.
This volume contains 9 thoroughly refereed and revised papers detailing recent advances in research on designing trading agents and mechanisms for agent-mediated e-commerce. They were originally presented at the 12th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce (AMEC 2010), collocated with AAMAS 2010 in Toronto, Canada, or the 2010 Workshop on Trading Agent Design and Analysis (TADA 2010), collocated with EC 2010 in Cambridge, MA, USA.
The papers examine emerging topics such as ad auctions and supply chains, or the interactions between competing markets, and present novel algorithms and rigorous theoretical results. Several of them evaluate their results using real data from large e-commerce sites or from experiments with human traders.
برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.