نرم افزار: سیستم ها: محاسبات علمی

طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: AAMAS 2007 Workshop، AMEC 2007، هونولولو، هاوایی، 14 مه 2007، و کارگاه AAAI 2007، TADA 2007، ونکوور، ونکوور، کانادا، انتخاب مجدد، ژوئیه 20.

Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis: AAMAS 2007 Workshop, AMEC 2007, Honolulu, Hawaii, May 14, 2007, and AAAI 2007 Workshop, TADA 2007, Vancouver, Canada, July 23, 2007, Selected and Revised Papers

دانلود کتاب Agent-Mediated Electronic Commerce and Trading Agent Design and Analysis: AAMAS 2007 Workshop, AMEC 2007, Honolulu, Hawaii, May 14, 2007, and AAAI 2007 Workshop, TADA 2007, Vancouver, Canada, July 23, 2007, Selected and Revised Papers (به فارسی: طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: AAMAS 2007 Workshop، AMEC 2007، هونولولو، هاوایی، 14 مه 2007، و کارگاه AAAI 2007، TADA 2007، ونکوور، ونکوور، کانادا، انتخاب مجدد، ژوئیه 20.) نوشته شده توسط «Florin Constantin – David C. Parkes (auth.) – John Collins – Peyman Faratin – Simon Parsons – Juan A. Rodriguez-Aguilar – Norman M. Sadeh – Onn Shehory – Elizabeth Sklar (eds.)»


اطلاعات کتاب طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: AAMAS 2007 Workshop، AMEC 2007، هونولولو، هاوایی، 14 مه 2007، و کارگاه AAAI 2007، TADA 2007، ونکوور، ونکوور، کانادا، انتخاب مجدد، ژوئیه 20.

موضوع اصلی: کامپیوتر – علوم کامپیوتر

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer-Verlag Berlin Heidelberg

نویسنده: Florin Constantin – David C. Parkes (auth.) – John Collins – Peyman Faratin – Simon Parsons – Juan A. Rodriguez-Aguilar – Norman M. Sadeh – Onn Shehory – Elizabeth Sklar (eds.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2009

تعداد صفحه: 241 / 250

حجم فایل: 10.78 مگابایت

کد کتاب: 354088713X , 9783540887133

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: AAMAS 2007 Workshop، AMEC 2007، هونولولو، هاوایی، 14 مه 2007، و کارگاه AAAI 2007، TADA 2007، ونکوور، ونکوور، کانادا، انتخاب مجدد، ژوئیه 20.

این کتاب مجموعه مقالات پس از کنفرانس نهمین کارگاه بین المللی تجارت الکترونیک با واسطه عامل، AMEC IX است که با ششمین کنفرانس مشترک بین المللی در مورد عوامل خودمختار و سیستم های چند عاملی برگزار می شود. ، AAMAS 2007، در هونولولو، هاوایی، در می 2007 برگزار شد، و پنجمین کارگاه آموزشی طراحی و تجزیه و تحلیل عامل های تجاری، TADA 2007، همزمان با بیست و دومین کنفرانس AAAI در زمینه هوش مصنوعی، AAAI 2007، در وانداکو برگزار شد. ، در جولای 2007.

این جلد 15 مقاله با دقت اصلاح شده و انتخاب شده از این کارگاه ها را ارائه می دهد. هدف اصلی و مکمل هر دو کارگاه، ادامه گردآوری کارهای جدید از زمینه‌های مختلف در مدل‌سازی، پیاده‌سازی و ارزیابی مؤسسات تجاری محاسباتی و/یا استراتژی‌های عامل بود. مقالاتی که از AMEC نشأت می‌گیرند بر موضوعات مختلف در مورد حراج‌ها، مذاکره و رفتار استراتژیک در بازارهای الکترونیکی تمرکز دارند. مقالاتی که از TADA سرچشمه می گیرند نشان دهنده تلاش جامعه برای طراحی سناریوهایی هستند که در آن طراحان عامل تجاری و طراحان بازار می توانند در مقابل یکدیگر قرار گیرند.


This book constitutes the thoroughly refereed post-conference proceedings of the 9th International Workshop on Agent-Mediated Electronic Commerce, AMEC IX, co-located with the Sixth International Joint Conference on Autonomous Agents and Multiagent Systems, AAMAS 2007, held in Honolulu, Hawai, in May 2007, and the 5th Workshop on Trading Agent Design and Analysis, TADA 2007, co-located with the Twenty-Second AAAI Conference on Artificial Intelligence, AAAI 2007, held in Vancouver, Canada, in July 2007.

This volume presents 15 carefully revised and selected papers from these workshops. The primary and complementary goal of both workshops was to continue to bring together novel work from diverse fields on modeling, implementation and evaluation of computational trading institutions and/or agent strategies. The papers originating from AMEC focus on a large variety of issues on auctions, negotiation, and strategic behavior in electronic marketplaces. The papers originating from TADA reflect the effort of the community to design scenarios where trading agent designers and market designers can be pitched against one another.

دانلود کتاب «طراحی و تجزیه و تحلیل نماینده تجارت الکترونیک و تجارت الکترونیک با واسطه: AAMAS 2007 Workshop، AMEC 2007، هونولولو، هاوایی، 14 مه 2007، و کارگاه AAAI 2007، TADA 2007، ونکوور، ونکوور، کانادا، انتخاب مجدد، ژوئیه 20.»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید