دانلود کتاب Aesthetics and Design for Game-based Learning (به فارسی: زیبایی شناسی و طراحی برای یادگیری مبتنی بر بازی) نوشته شده توسط «Michele D. Dickey»
اطلاعات کتاب زیبایی شناسی و طراحی برای یادگیری مبتنی بر بازی
موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس
نوع: کتاب الکترونیکی
ناشر: Routledge
نویسنده: Michele D. Dickey
زبان: english
فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)
سال انتشار: 2015
تعداد صفحه: 174 / 175
حجم فایل: 1.22 مگابایت
کد کتاب: 041572094X , 9780415720946
توضیحات کتاب زیبایی شناسی و طراحی برای یادگیری مبتنی بر بازی
زیباییشناسی و طراحی برای یادگیری مبتنی بر بازی به طراحان یادگیرنده بینشی در مورد اینکه چگونه عناصر مختلفی که زیباییشناسی بازی را تشکیل میدهند میتوانند طراحی یادگیری مبتنی بر بازی را ارائه دهند، میدهد. صرفنظر از پیچیدگیهای شناختی، بازیها اساساً رسانههای سرگرمی هستند و زیباییشناسی نقش مهمی در نحوه تجربه آنها بازی میکند. با این حال اغلب نقش زیبایی شناسی در تحقیق در مورد یادگیری مبتنی بر بازی به بحث سطحی در مورد گرافیک تنزل داده شده یا به کلی نادیده گرفته شده است.
زیبایی شناسی و طراحی برای یادگیری مبتنی بر بازی با پرداختن به بافت وسیع زیبایی شناسی بازی آغاز می شود، سپس به عناصر خاصی با فصل هایی با تمرکز بر روی این موارد می پردازد:
- موقعیت یابی بازیکن
- مکانیک بازی
- طراحی روایت
- طراحی محیط
- طراحی شخصیت.
هر فصل شامل تحقیق و دستورالعمل هایی برای طراحی است و یک نتیجه گیری به زیبایی شناسی در تحقیق یادگیری مبتنی بر بازی می پردازد.
Aesthetics and Design for Game-based Learning provides learning designers with insight into how the different elements that comprise game aesthetics can inform the design of game-based learning. Regardless of the cognitive complexities involved, games are essentially entertainment media, and aesthetics play a large role in how they are experienced. Yet too often the role of aesthetics in the research about game-based learning has been relegated to a surface discussion of graphics or neglected altogether.
Aesthetics and Design for Game-based Learning begins by addressing the broad context of game aesthetics, then addresses specific elements with chapters focusing on:
- player positioning
- game mechanics
- narrative design
- environment design
- character design.
Each chapter includes research and guidelines for design, and a conclusion addresses aesthetics in the research of game-based learning.
دانلود کتاب «زیبایی شناسی و طراحی برای یادگیری مبتنی بر بازی»