آموزش و پرورش

راهنمای طراحی بازی های درسی: چگونه "بازی" سیستم

A Guide to Designing Curricular Games: How to "Game" the System

دانلود کتاب A Guide to Designing Curricular Games: How to "Game" the System (به فارسی: راهنمای طراحی بازی های درسی: چگونه "بازی" سیستم) نوشته شده توسط «Janna Jackson Kellinger (auth.)»


اطلاعات کتاب راهنمای طراحی بازی های درسی: چگونه "بازی" سیستم

موضوع اصلی: مطالعات آموزش و پرورش و تدریس

نوع: کتاب الکترونیکی

ناشر: Springer International Publishing

نویسنده: Janna Jackson Kellinger (auth.)

زبان: english

فرمت کتاب: PDF (قابل تبدیل به سایر فرمت ها)

سال انتشار: 2017

تعداد صفحه: 354

حجم فایل: 5.94 مگابایت

کد کتاب: 3319423932 , 9783319423937

نوبت چاپ: 1

توضیحات کتاب راهنمای طراحی بازی های درسی: چگونه "بازی" سیستم

این کتاب راهنمای طراحی بازی های درسی متناسب با نیاز دانش آموزان است. این ارتباط بین بازی های ویدیویی و تکنیک های آموزشی آزمایش شده با زمان مانند یادگیری اکتشافی و بازخورد برای بهبود تعامل و یادگیری دانش آموزان ایجاد می کند. همچنین ماهیت اجتماعی بازی را بررسی می‌کند، مانند تکنیک‌هایی برای شرکای راننده/ناوبر، گروه‌های کوچک و ساختارهای کل کلاس برای کمک به قابل مشاهده کردن تفکر. فرآیند طراحی سنتی را که معلمان با تشویق به استفاده از تکنیک‌های طراحی بازی‌های ویدیویی مانند تست بازی درگیر می‌کنند، گسترش می‌دهد. نویسنده بر طراحی بازی‌های درسی برای حل مسئله تأکید می‌کند و نسبت به طراحی بازی‌هایی که صرفاً «الکس تربک (میزبان خطر) ماسک زده است، هشدار می‌دهد. این کتاب با تکیه بر زمینه های متعدد مانند تفکر سیستمی، تئوری طراحی، ارزیابی و طراحی برنامه درسی، بر نظریه برای ایجاد تکنیک هایی برای عمل تکیه دارد.


This book is a guide to designing curricular games to suit the needs of students. It makes connections between video games and time-tested pedagogical techniques such as discovery learning and feedback to improve student engagement and learning. It also examines the social nature of gaming such as techniques for driver/navigator partners, small groups, and whole class structures to help make thinking visible; it expands the traditional design process teachers engage in by encouraging use of video game design techniques such as playtesting. The author emphasizes designing curricular games for problem-solving and warns against designing games that are simply “Alex Trebek (host of Jeopardy) wearing a mask”. By drawing on multiple fields such as systems thinking, design theory, assessment, and curriculum design, this book relies on theory to generate techniques for practice.

دانلود کتاب «راهنمای طراحی بازی های درسی: چگونه "بازی" سیستم»

مبلغی که بابت خرید کتاب می‌پردازیم به مراتب پایین‌تر از هزینه‌هایی است که در آینده بابت نخواندن آن خواهیم پرداخت.

برای دریافت کد تخفیف ۲۰ درصدی این کتاب، ابتدا صفحه اینستاگرام کازرون آنلاین (@kazerun.online ) را دنبال کنید. سپس، کلمه «بلیان» را در دایرکت ارسال کنید تا کد تخفیف به شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید